اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت‎های جودوی جام فجر با حضور 320 جودوکار در چناران

خبرگزاری فارس: رقابت‎های جودوی جام فجر با حضور 18 تیم و 320 جودوکار از استان خراسان‎رضوی در چناران برگزار شد.

پایان رقابت‎های جودوی جام فجر با حضور 320 جودوکار در چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، رقابت‎های جودو با عنوان جام فجر با حضور شهرستان‎های سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، فریمان، کلات، گلبهار و باشگاه‎های جودو شهید بابانظر، قهرمانان ولی عصر، جوانان اسلامی، هلال احمر، آستان قدس رضوی، شهید کاوه و پایین ده مشهد و تیم جودو شهید بابائی، شهید حسن‌زاده و سید آباد چناران در سالن تختی چناران برگزار شد.

در پایان این رقابت‎ها محمدجواد بابائی، مصطفی فرخنده هر دو از تیم شهید بابائی چناران به مقام اول و دوم وزن 20- کیلوگرم دست یافتند و عرفان آخوندی از تیم جودوی هلال احمر مشهد به مقام سوم رسید، در وزن 24- کیلوگرم وحید سپهر رضازاده از تیم جوانان اسلامی اول شد، امیرحسین رضایی از تیم شهید بابانظر به مقام دوم رسید و نوید میرزاپور جودوکار تربت جامی نیز به مقام سوم دست یافت.

امیرحسین امیری جودوکار وزن 27- کیلوگرم تیم شهید بابانظر مشهد به مقام اول این وزن دست یافت، حسن یوسفی قره‌چماق دیگر جودوکار این تیم نیز پس از امیرحسین نوا از جغتای به مقام سوم رسید.

مقام‌های اول تا سوم وزن 30- کیلوگرم را به ترتیب علی جوان، جواد جوان و فردین یوسفی هر سه از تیم جودوی شهید بابائی چناران از آن خود کردند.

بهنام قاسمی از تیم شهید بابانظر مشهد مقام اول وزن 34- کیلوگرم را کسب کرد، محمد اسماعیل‌پور از روستای پایین ده به مقام دوم رسید و محمد ابراهیمی جودوکار تیم جوانان اسلامی مشهد نیز در جایگاه سوم رقابت‌های جودوی جام فجر چناران در این وزن قرار گرفت.

در وزن 38- کیلوگرم نیز علی یوسفی‌قره‌چماق از تیم شهید بابانظر مشهد اول شد، رضا روئین‌تن و محمد ولی‌پور هر دو از تیم جودو شهید بابایی چناران به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این رقابت‎ها را کسب کردند.

گفتنی است سعید رضازاده، معین واحدی و حمید ذوقی جودوکاران باشگاه شهید بابائی چناران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم وزن 42- کیلوگرم رقابت‌های جودوی جام فجر این شهرستان را به‌دست آوردند.

در وزن 46- کیلوگرم نیز حسن مسلمی از تیم شهید بابائی به مقام اول رقابت‌های جودو جام فجر چناران دست یافت، سرور ملکی از تیم جوانان اسلامی و محمد صفایی جودوکار تیم کلات به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها در وزن 55- کیلوگرم نیز پیگیری شد که رضا گریان از تیم شهید بابائی چناران به مقام اول رسید، علی رجبی از تیم جوانان اسلامی دوم شد و آرمین بندار دیگر جودوکار چنارانی به مقام سوم دست یافت.

در وزن 60- کیلوگرم نیز عبدالله احمدی، رضا غلامی و امین لعل نظام هر سه از تیم چناران به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

مهدی نظری از تیم جودوی گلبهار مقام اول وزن 66- کیلوگرم را از آن خود کرد، محمد بابایی جودوکار تیم روستایی پایین ده دوم شد و محمد آبرومند از تیم شهید بابائی چناران در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن73- کیلوگرم نیز یاسر محمدی جودوکار باشگاه هلال احمر و حسن حاج‌آبادی جودوکار تیم آستان قدس رضوی مشهد اول و دوم شدند و مجتبی عبدالهی نیز از تربت حیدریه به مقام سوم دست یافت.

امین حاجبی و احمد قربان‌زاده دو جودوکار شهر جدید گلبهار مقام‌های اول و دوم وزن 81- کیلوگرم را کسب کردند، جمشید هاشمی از تیم فریمان در همین وزن به مقام سوم رقابت‌های جودوی جام فجر چناران دست یافت.

در وزن 90- کیلوگرم روح الله جلیلی از تیم شهید بابائی چناران به مقام اول دست یافت، احسان امان‌زاده از تیم هلال احمر مشهد دوم شد و عارف عباسی دیگر جودوکار نماینده چناران به مقام سوم رسید.

رقابت‌های جودو جام فجر چناران در وزن 90+ کیلوگرم نیز پیگیری شد که سعید نوروزی و علی نوایی جودوکاران سنگین وزن تربت جامی توانستند به مقام‌های اول و دوم دست یابند و احسان جهان‌دیده از تیم آستان قدس نیز سوم شد.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول