اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس در تبیین حماسه سیاسی:

مردم برای انتخاب اصلح با اهلش مشورت کنند

امام جمعه طبس گفت: بهتر است مردم در جریان انتخابات پیش رو، برای انتخاب اصلح، با اهلش مشورت کنند.

مردم برای انتخاب اصلح با اهلش مشورت کنند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری همواره با بررسی دقیق و متناسب با شرایط روز است که باید مسئولان و آحاد مردم با مدنظر قرار دادن این نامگذاری در راستای تحقق آن تلاش کنند.

وی ضمن گرامیداشت سال 1392 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی ملت ایران در سال پیش رو، انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است که قطعاً این انتخابات بسیار حساس‌تر و پیچیده‌تر از انتخابات سال 1388 است.

امام جمعه طبس افزود: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، تأثیر مثبت و مستقیم فراوانی در افزایش امنیت کشور، ناامید کردن دشمنان، دلگرم کردن انقلابیون دنیا و پیشرفت کشور دارد که بر این اساس لازم است تا مردم هوشیارتر از انتخابات گذشته در این صحنه حضور یافته و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند در انتخاب فرد اصلح، با اهلش مشورت کنند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم باید در انتخابات پیش رو توجه کرده و فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که ضمن دارا بودن امتیازات رئیس جمهور فعلی، نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد.

مهاجریان‌مقدم یادآور شد: حماسه اقتصادی ملت ایران هم توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی است تا به این روش بتوانیم از فشارها و محاصره اقتصادی دشمن که اخیراً شدت یافته است به سلامت عبور کنیم.

این مسئول اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی مؤلفه‌های متعددی دارد که از جمله آن قناعت، جلوگیری از اسراف و تبذیر، حمایت بیشتر مردم و دولت از تولید داخلی به‌ویژه در زمینه کشاورزی و صنعت و کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت است.

انتهای پیام/90001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول