اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه قم ـ کاشان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: به منظور عملیات احداث پل زیرگذر محور قنوات در کیلومتر هفت آزادراه قم ـ کاشان (امیرکبیر) محدودیت ترافیکی در این محور اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه قم ـ کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، امین نصراللهی‌زاده با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در آزادراه قم ـ کاشان به منظور عملیات پل‌سازی گفت: این محدودیت ترافیکی از تاریخ 20 فروردین ماه لغایت 15 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تردد در این محور از سمت کاشان به سمت قم از کیلومتر 23 از رمپ جهتی (پل امیرکبیر) به سمت جاده قدیم قم ـ کاشان هدایت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: تردد از سمت قم به کاشان به صورت عادی برقرار بوده و ترافیک در محور آزادراه قم ـ کاشان جریان خواهد داشت.

وی اعلام داشت: علائم اطلاعاتی و هشدار دهنده مورد نیاز و سایر تدابیر ممکن برای تامین ایمنی محور انجام شده و عوامل راهداری برای هرگونه مساعدت و راهنمایی به رانندگان آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول