اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست فروردین ماه

مصرف بنزین و نفت‌گاز در منطقه همدان افزایش داشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افزایش ‌‌9‌درصدی مصرف بنزین و 26 درصدی نفت‌گاز در نیمه نخست فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته در منطقه همدان خبر داد.

مصرف بنزین و نفت‌گاز در منطقه همدان افزایش داشت

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در سوخت‌رسانی مطلوب طی نوروز امسال اظهار کرد: مصرف بنزین و نفت‌گاز در نیمه نخست فروردین ماه افزایش داشت.

وی افزود: طی ایام نوروز 91 جایگاه و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی و CNG در منطقه همدان عهده‌دار خدمات‌رسانی به هموطنان بودند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: مصرف بنزین 9 درصد و نفت‌گاز نیز 26 درصد در بخش حمل و نقل طی نیمه نخست فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: میزان مصرف بنزین در نیمه نخست فروردین ماه سال گذشته 21 میلیون و 250 هزار لیتر بوده که طی امسال به 23 میلیون و 320 هزار لیتر افزایش یافته است.

توفیقی با اشاره به سهولت دسترسی هموطنان به سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده مورد نیاز بیان داشت: میزان مصرف فرآورده نفت‌گاز نیز در نیمه نخست فروردین سال گذشته 8 میلیون و 403 هزار لیتر بوده که طی امسال به 10 میلیون و 661 هزار لیتر رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اواسط بهمن ماه سال گذشته اقدامات متعددی در راستای خدمات‌رسانی ایام نوروز مبنی بر ذخیره‌سازی کافی بنزین در انبارهای نفت و مراکز عرضه این فرآورده انجام داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش سراسری سفرهای نوروزی در سال جدید، منطقه همدان با آمادگی کامل به استقبال از مسافران نوروزی در راستای تأمین و عرضه سوخت مورد نیاز این عزیزان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه تأمین و ذخیره‌سازی سوخت به مقادیر کافی در انبارهای نفت استان و ارسال بدون وقفه آن به مجاری عرضه در دستور کار قرار گرفت، افزود: برای اجرای این مهم افراد کشیک منطقه و واحدهای حساس از قبیل خدمات مهندسی، سامانه هوشمند، امور جایگاه‌های CNG و مهندسی فرآورده‌ها تعیین و تثبیت شدند.

توفیقی یادآور شد: در راستای اطلاع‌رسانی به مسافران نیز اطلاعیه‌هایی در رابطه با توزیع مطلوب سوخت، ارائه خدمات جانبی، آماده بودن امکانات رفاهی شامل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی تمیز و مجهز به لوازم ضروری، رستوران، تعویض روغنی و ماشین‌شویی در جایگاه‌ها نصب شد.

به گفته وی با همکاری شرکت گاز استان نیز جایگاه‌های CNG که به دلیل بدهی گازبها تعطیل شده بودند در این ایام به طور موقت راه‌اندازی و فعال شدند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به تشکیل اکیپ‌های بازرسی و کنترل کمی و کیفی فرآورده ابراز داشت: طی ایام نوروز نظارت لازم بر امر ارسال فرآورده و سوخت رسانی از مبادی بارگیری تا مقاصد توزیع به صورت شبانه‌روز صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به انتشار و توزیع یک هزار بروشور عنوان کرد: این بروشورها حاوی مشخصات و اطلاعات لازم جایگاه‌ها و مجتمع‌های بین شهری دفاتر خدماتی پلیس 10+ همراه با شماره تلفن‌های ضروری منطقه و استان و شماره 09627 مرکز پاسخگوئی به سوالات انتقادات و پیشنهادات در حوزه سامانه هوشمند سوخت و... در چادرهای نصب شده ستاد اسکان در ورودی‌های شهر نصب شده بود.

توفیقی در پایان سخنانش رعایت مقررات در جاده‌ها و ضوابط و الزامات ایمنی در جایگاه‌ها و مجاری عرضه را ضامن سلامتی دانست.

انتهای پیام/89006/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول