اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌میدان برای ورود همه اصولگرایان به انتخابات باز است

آل‌اسحاق: 30 سال تجربه سیاسی و اقتصادی ‌برای رئیس جمهور شدن دارم

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه 30 سال تجربه سیاسی و اقتصادی ‌برای رئیس جمهور شدن دارم گفت: برنامه بر این است که میدان برای ورود همه اصولگرایان باز باشد و از همه آنها هم دعوت کرده‌ایم.

آل‌اسحاق: 30 سال تجربه سیاسی و اقتصادی ‌برای رئیس جمهور شدن دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یحیی آل‌اسحاق امروز در حاشیه دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در قم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز کشور در وضعیت ویژه‌ای به سر می‌برد، اظهار کرد: در حال حاضر در عرصه‌های داخلی، خارجی و حوزه‌های رشد و پیشرفت نظام شاهد شرایط خاصی هستیم.

وی افزود: دهه چهارم انقلاب باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد زیرا اگر این رویکرد را نداشته باشیم در آستانه تغییر مدیریت در دولت نمی‌توانیم برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه حساسیت شرایط کنونی با توجه به عوامل متعددی قابل بررسی است گفت: در عرصه حاکمیتی پنج حوزه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مسائل بین‌الملل وجود دارند؛ نظام جمهوری اسلامی طی 34 سال گذشته با جریانات موافق و مخالفی همراه بوده و در عین حال در عرصه‌های گوناگونی موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان حوزه اقتصاد را به عنوان ابزاری برای مقابله با نظام اسلامی انتخاب کرده‌اند؛ در داخل کشور هم معیشت مردم و مشکلات اقتصادی جزو دغدغه‌های اصلی محسوب می‌شود.

آل‌اسحاق با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی در سند چشم‌انداز 20 ساله رشد و توسعه کشور بیان داشت: با این وجود در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی هم مسائلی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: در این شرایط کسانی که دارای تجربه و ظرفیت مدیریتی هستند باید همه داشته‌های خود را به صحنه آورده و با هماهنگی عمومی برای بهبود وضعیت کشور تلاش کنند؛ من هم با توجه به تجربه بیش از 30 سال در عرصه اقتصاد، امور اجتماعی و سیاست به این نتیجه رسیدم که وارد صحنه شوم.

وی با بیان اینکه زمینه برای حضور حماسی مردم فراهم شده است گفت: رهبر معظم انقلاب هم بر خلق حماسه سیاسی در سال جاری تاکید فرموده‌اند و حماسه هم زمانی محقق می‌شود که حضور حداکثری در انتخابات وجود داشته باشد.

آل‌اسحاق با تاکید بر فراهم کردن زمینه‌های حضور با نشاط و پرامید مردم و کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: مشاهده می‌کنیم که در حال حاضر بیش از 20 نفر برای نامزد شدن در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند اما ضروری است که این افراد به جمع‌بندی واحدی دست یابند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در ائتلاف پیروان امام و رهبری حضور دارم ابراز کرد: مجموعه اصولگرایان می‌توانند زیر یک خیمه واحد گرد هم آیند زیرا به نظر می‌رسد که اصولگراها توانایی اداره کشور را دارند.

وی افزود: در حال حاضر در مجموعه پنج نفری ائتلاف اصولگراها برنامه بر این است که میدان برای ورود همه اصولگرایان باز باشد و از همه آنها هم دعوت کرده‌ایم؛ در نهایت به یک برنامه‌ریزی و نظر منسجم خواهیم رسید و به یقین یک نفر خروجی این برنامه خواهد بود.

آل‌اسحاق با بیان اینکه اعلام یک کاندیدای مستقل از سوی موتلفه با این امر منافاتی نخواهد داشت گفت: یک کاندیدای مستقل از این حزب به اصولگرایان معرفی می‌شود و 15 گروه اصولگرایی در مجموع یک نفر را انتخاب خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این سوال که تا چه میزان به پیروزی خود در انتخابات امیدوار است بیان داشت: این امر به نظر مردم بستگی دارد.

انتهای پیام/78004/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول