اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی فلاحیان:

باید اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی ایجاد کنیم

حجت‌الاسلام فلاحیان گفت: باید کشوری اسلامی و الگو در بین جوامع دنیا داشته باشیم و اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی را ایجاد کنیم.

باید اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی فلاحیان صبح امروز در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‎های عضو جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در محل دفتر این جبهه در مشهد با اشاره به برنامه‎ها و اولویت‎های خود برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: با این تفکر که کشوری اسلامی و الگو در بین جوامع دنیا داشته باشیم، کاندیدای ریاست جمهوری شده‌ام؛ از ابتدای دولت حاضر مسائلی به ‎وجود آمد که بهره بانکی یکی از این موارد بود، این در حالی است که عامل اصلی در بالا بودن نرخ بهره بانکی رقم تورم است.

وی افزود: نسبت به موارد ذکر شده تحقیقاتی انجام دادم، در نتیجه متوجه شدم؛ روندی که دولت ما و دیگر دولت‎های جهان می‎روند به سقوط اقتصادی منجر می‎شود، در همین حال دولت‎ها قول‎های مثبتی می‎دهند و نمی‎توانند این موارد را برآورده کنند، بنابراین دولت‎هایشان سقوط می‎کند.

فلاحیان ادامه داد: باید توجه داشت دولت اوباما چنین کاری کرد و دولت‎های ما در ایران نیز همین کار را انجام داد، در نتیجه ماهانه هزار میلیارد تومان استقراض کردند؛ این عمل در برابر چشمان بیدار نمایندگان مجلس انجام شد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به‌دنبال این مسائل موضوع بیکاری مطرح شد، در عین حال ما الان چهار میلیون دانشجو داریم و تعدادی فارغ‌التحصیل که فکری به حال این افراد نمی‎شود و تنها شعار داده می‎شود.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: با این تفکر که کشوری اسلامی و الگو در بین جوامع دنیا داشته باشیم کاندیدا شده‎ام و باید اتحاد جماهیر کشورهای اسلامی را به‎وجود آوریم. با شعار اسلام، پیشرفت و ایران قدرتمند وارد عرصه انتخابات شده‎ام و در نخستین گام سعی برکنترل تورم در کشور است با این ساز و کار که دیگر استقراض نکنیم، همچنین تا آنجا که بتوانیم بدهی‎های بانک مرکزی را پرداخت خواهیم کرد.

فلاحیان افزود: برنامه بعدی گسترش روابط با سایر کشورها است و چگونگی پر شدن اوقات فراغت نیز از جمله برنامه‎های آینده است.

وی با اشاره به بحث امنیت خاطرنشان کرد: مسئله بعدی بحث امنیت است، مردم خراسان باید توجه داشته باشند اینجا شاخه منافقان حضور داشت و ما هزار نفر مسلح را دستگیر کردیم که فقط یک نفر از آنها 32 نفر از مردم مشهد را به قتل رسانده بود؛ بنابراین مسئله امنیت یکی از موضوعات اساسی در برنامه من است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در مورد مواد مخدر و در خطر بودن امنیت جامعه آمارهای تکان‌دهنده‎ای وجود دارد، بنابراین یک نفر باید کاری اساسی انجام دهد وگرنه جوانان ما دچار وضعیت وخیمی می‏شوند.

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد: در رابطه با مفاسد اقتصادی نیز در زمان وزارتم مبارزات زیادی داشتم اما اعلام نمی‎کردیم و علتش این بود که بر اساس نظرسنجی‎ها 75 درصد مردم نسبت به دولت ناراضی و بی‌اعتماد می‎شدند.

فلاحیان یادآور شد: اما باید توجه داشت که پس از ما هیچ دولتی به هیچ وجه نتوانست با مفاسد اقتصادی مبارزه کند، بنابراین محور امنیت که هم امنیت در سرمایه‌گذاری و هم امنیت در تولید است مد نظر قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر تا پول برق را نمی‎دهند وسط تولید، برق را قطع می‎کنند، گمرک کالاها را نگه می‎دارد و هر کسی هر کاری دلش می‎خواهد انجام می‎دهد، اما در زمان ما این کارها انجام نمی‎شد.

نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: معتقدم باید دولتی ایجاد شود که بر اساس کارشناسی و مدیریت کارآمد باشد زیرا کشور ما تمام امکانات را دارد، رئیس جمهور آینده باید این مسائل برایش مهم و برای حل آن مصمم باشد، در عین حال باید توانایی انجامش را داشته باشد.

انتهای پیام/70025/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول