اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

رشد 15 درصدی آمار معاملات سال 91 بورس خراسان جنوبی

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی از رشد 15 درصدی آمار معاملات سال 91 بورس منطقه‌ای استان نسبت به مدت مشابه سال 90 خبر داد.

رشد 15 درصدی آمار معاملات سال 91 بورس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید هریوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار معاملات بورس خراسان جنوبی در سال 91 از رشد نسبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه پرونده معاملات تالار بورس استان در سال 91 با بیش از 119 میلیون و 344 هزار سهم بسته شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد سهم بالغ بر 370 میلیارد ریال است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی اذعان داشت: در مقایسه با سال 90 این مقدار سهم از لحاظ مبلغ 15 درصد رشد داشته و از لحاظ حجم سهام معامله شده 24 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

هریوندی با اشاره به معاملات انجام شده در سال گذشته افزود: 52 درصد معاملات مربوط به خرید سهام و 48 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

این مسئول متذکر شد: در سال گذشته در تالار بورس خراسان جنوبی 119 میلیون و 344 هزار و 773 سهم به ارزش 370 میلیارد ریال خرید و فروش شد.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی مجموع کدهای معاملاتی جدیدی که در سال 91 افتتاح شد را عدد 385 اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: کارگزاری سهام گستران شرق به عنوان سومین کارگزاری در تالار بورس استان طی سال 91 آغاز به فعالیت کرد.

هریوندی متذکر شد: همچنین برای آشنایی مردم با بازار سرمایه یک‌هزار و 897 ساعت کلاس و کارگاه آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: طی سال گذشته مجموع شاخص بازار بورس کشور 12 هزار و 136 واحد افزایش داشته است.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول