اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

جاده بجنورد ـ جنگل گلستان جزو 4 جاده حادثه خیز کشور است

استاندار خراسان شمالی گفت: جاده بجنورد ـ جنگل گلستان جزو 4 جاده حادثه خیز کشور است.

جاده بجنورد ـ جنگل گلستان جزو 4 جاده حادثه خیز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش صبح امروز در جمع اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه جاده بجنورد ـ جنگل گلستان جزو 4 جاده حادثه خیز کشور است، اظهار کرد: در این محور به خاطر عرض کم سوانح رانندگی مختلفی را شاهد هستیم که خوشبختانه امسال در طرح نوروزی شمار سوانح رانندگی در این محور با تلاش پلیس کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش شمار سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی این استان که با تلاش عوامل پلیس راه رقم خورد، جای قدردانی دارد.

احمدی‌بیغش همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی به حماسه مردم خراسان شمالی در استقبال از معظم‌له اشاره کردند، گفت: این مهم برگی بر اوراق افتخارات مردم استان بوده که صرفاً پس از 30 سفر رهبری در پیام نوروزی شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: بی‌تردید مهم‌ترین رویداد استان در سال گذشته حضور 100 هزار نفر از مردم استان در استقبال از رهبری در بجنورد بوده که این خیلی ارزشمند است.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به ارتقای شاخص‌های مختلف در طرح نوروزی امسال استان تصریح کرد: بر همین اساس عملیات امداد و نجات 78 درصد رشد و راهنمایی مسافران نوروزی با 252 درصد رشد و اسکان آموزش و پرورش 46 درصد رشد نسبت به سال قبل داشته است.

عطاءالله قادری همچنین بازدیدهای نظارتی را با 23 درصد، بازدید از موزه‌ها را 27 درصد رشد، فروش صنایع دستی را 58 درصد رشد نسبت به سال قبل اعلام کرد.

به گفته وی، همچنین شمار کشته شدگان سوانح رانندگی در استان 17 درصد کاهش یافته که بیشتر کشته شدگان سوانح رانندگی نوروزی امسال نیز مربوط به راه‌های فرعی و روستایی بوده است.

قادری همچنین شمار مسافران نوروزی در خراسان شمالی را 3 میلیون و 80 هزار و 894 نفر برشمرد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول