اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کاهش بار ترافیکی

پل ارتباطی جماران رشت افتتاح شد

پل ارتباطی محله جماران به پل تالشان رشت به بهره‌برداری رسید.

پل ارتباطی جماران رشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پل ارتباطی محله جماران رشت به طرف محله پل‌ تالشان این شهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهری و با حضور مردم محلی به بهره‌برداری رسید.

شهردار رشت در حاشیه افتتاح این پروژه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث پل ارتباطی محله جماران به پل‌ تالشان از شهریور سال گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: این پل دارای طول دهنه 25 متر و عرض 12 متر است.

محمدعلی ثابت‌قدم، مجموع اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه مذکور را حدود 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هزینه این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری رشت تأمین شده است.

وی با بیان اینکه پل مذکور دو منطقه پرجمعیت شهر رشت را به یکدیگر مرتبط می‌کند، تصریح کرد: هدف از احداث این پل، تسهیل در ارتباط بین دو محله جماران و پل ‌تالشان و شهرک مسکن مهر، کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اطراف و بهبود سیمای شهری بوده است.

این مسئول، به وجود 55 محله در شهر رشت اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف مهم احداث پل مذکور توزیع عدالت در سطح تمام محله‌های شهر رشت بوده است.

وی توجه و برطرف شدن عقب‌ماندگی محله‌های شهر رشت با برنامه‌ریزی دقیق را از اهداف شهرداری رشت دانست و خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف با توجه به نیازهای محله‌ها و برای برطرف شدن کمبودها و بازگرداندن هویت هر محله اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول