اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ـ جام آزادگان

شکست خانگی سنگین الوند/ آرزوی رسیدن به پلی‌آف برای همدان رنگ باخت

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال(جام آزادگان) تیم فوتبال الوند در همدان برابر پارسه ایرانیان تن به شکست داد.

شکست خانگی سنگین الوند/ آرزوی رسیدن به پلی‌آف برای همدان رنگ باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال، تیم فوتبال الوند در یک بازی خانگی برابر 3 هزار هوادار خود با نتیجه سنگین سه بر صفر از تیم پارسه ایرانیان شکست خورد و پاس نیز در رفسنجان برابر مس متوقف شد.

تیم فوتبال الوند ساعت 16:15 دقیقه در همدان میزبان پارسه ایرانیان بود؛ شاگردان رضا طلایی‌منش که برای رسیدن به پلی‌آف نیاز مبرم به سه این امتیاز داشتند با روحیه بالایی برابر پارسه به میدان رفتند تا خود را به رده دوم جدول برسانند.

قضاوت این دیدار را شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، رحیم شاهین و سخاوت سلیمان‌نژاد (کمک‌داوران) و محسن شجاعی داور چهارم بر عهده داشتند.

در این بازی حمید نشاط‌جو، محسن ورزکار، سیدداود سیدعباسی، احمد م‍ومن‌زاده، سپهر میرمحمدصادق، مصطفی محبوب‌مجاز از پارسه و محمدابراهیم خسروی، حسین کاظمی، هادی بلوری و علی‌اصغر عاشوری، از الوند با کارت زرد جریمه شدند.

گل نخست این بازی در دقیقه 10 بازی توسط امیرحسین ایپکچی برای پارسه ایرانیان به ثمر رسید اما تنها سه دقیقه از بازی نگذشته بود که این گل توسط حمید گلزاری‌امجد از الوند جواب داده شد.

هر دو تیم در این بازی، بسیار هجومی ظاهر شدند. در دقیقه 23 علی‌اصغر عاشوری موفق شد با ضربه سر گل دوم را برای الوند به ثمر برساند و نهایتاً بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود الوند خاتمه یافت.

در نیمه دوم این شاگردان علیرضا امامی‌فر بودند که بازی زیباتری را ارائه داده و  موفق شدند در دقیقه 52 توسط مومن‌زاده گل مساوی را به ثمر برسانند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 68 مؤمن‌زاده گل دوم خود و سوم تیم را وارد دروازه الوند کرد.

شاگردان رضا طلایی هرچه به آب و آتش زدند نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند تا با این باخت امیدهای الوند برای صعود به پلی‌آف رنگ ببازد.

الوند همدان با این نتیجه 39 امتیازی باقی ماند و با یک رتبه سقوط در جایگاه چهارم جدول گروه «الف» جا خوش کرد.

همچنین پارسه با این سه امتیاز شیرین موفق شد با کسب 27 امتیاز در رتبه یازدهم قرار بگیرد و همچنان برای بقا در لیگ دسته اول شانس داشته باشد.

در گروه «ب» این مسابقات نیز پاس همدان تنها با کسب یک امتیاز در رفسنجان برابر مس، همچنان کورسوی امیدی برای رسیدن به لیگ برتر را برای خود حفظ کرد تا شاید با کسب نتیجه در هفته‌های آتی بتواند راهی پلی‌آف شود.

پاس با این تک امتیاز 39 امتیازی شد و همچنان در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

ترکیب الوند همدان:

هادی زرین‌ساعد، محمدابراهیم خسروی، حسین کاظمی، احمد سعیدی، علی‌اصغر عاشوری، علیرضا شاهسوند، هادی بلوری، آرمین طلایی‌منش، ایرج لطفی، آرن غازاریان (دقیقه 73)، سیدجمال معصومی، ایمان رضایی (دقیقه 60)، حمید گلزاری و (مهران جعفری 81)

سرمربی: رضا طلایی منش

ترکیب پارسه ایرانیان:

حمید نشاط جو، محسن ورزکار ، میلاد نصرتی، احمد مومن‌زاده، مهرداد عبدی (دقیقه 85) ، سیدداود سیدعباسی، امیرحسین ایپکچی، ایمان قنبری (دقیقه 88)، کیانوش میرزایی، سپهر میر محمدصادق، مجتبی محبوب‌مجاز، سعید مرتضوی (دقیقه 60)، مصطفی احمدی و حامد مزینی

سرمربی: علیرضا نشاط جو

انتهای پیام/89018/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول