اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان خبر داد

استفاده 95 درصدی از ظرفیت ایجاد شده در خطوط ریلی آذربایجان

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: از ظرفیت ایجاد شده در خطوط ریلی برای ایام نوروز در آذربایجان‌شرقی نزدیک به 95 درصد استفاده شد.

استفاده 95 درصدی از ظرفیت ایجاد شده در خطوط ریلی آذربایجان

میرحسن موسوی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برای ایام نوروز 256 هزار صندلی برای خطوط ریلی با سیر 476 رام قطار ایجاد شده بود.

وی با اشاره به استقبال مسافر در ایام نوروز گفت: میزان جابه‌جایی مسافر از طریق خطوط ریلی در مقایسه با ایام عادی از 73 درصد رشد برخوردار بوده است.

موسوی این رقم را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یعنی ایام نوروز سال 91 برخوردار از 13 درصد رشد اعلام کرد.

وی حوزه ماموریت خود را در ایام نوروز امسال که از 24 اسفند 91 آغاز و تا دیروز 16 فروردین ادامه داشت، حوزه‌ای ایمن دانست و گفت: در این ایام تمام قطارها با ایمنی کامل و بدون هیچگونه پیشامدی در تردد بودند.

این مقام حوزه حمل و نقل ریلی آذربایجان اضافه کرد: هیچگونه تاخیری در حرکت از مبداء در قطارهای استان اتفاق نیفتاد و قطارها بدون تاخیر از مبداء به طرف مقصد در تردد بودند.

در ایام نوروز 72 درصد در ظرفیت قطارهای داخلی و 6 درصد نیز در بخش بین‌الملل راه آهن آذربایجان افزایش صورت گرفت که 115 هزار و 654 ظرفیت در مسیر داخلی تبریز - تهران و تبریز - مشهد در ایام نوروز ظرفیت‌سازی شده و در بخش بین‌الملل نیز جمع صندلی 48 هزار و 78 است که در مقایسه با ایام عادی سال 6 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول