اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 10 روز فروردین ماه جاری

36 هزار نفر از اصفهان با قطار به نقاط مختلف کشور سفر کردند

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: 36 هزار و 400 مسافر در مدت 10 روز ابتدای عید نوروز از استان اصفهان با قطار به سایر نقاط کشور سفر کردند.

36 هزار نفر از اصفهان با قطار به نقاط مختلف کشور سفر کردند

مهدی جمالی نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد جابه جایی مسافران نوروزی از طریق حمل و نقل ریلی اظهار کرد: 36 هزار و 400 مسافر خروجی از استان اصفهان به سایر نقاط کشور داشتیم.

وی افزود: سال گذشته 33 هزار و 600 نفر از حمل و نقل ریلی در ایام نوروز استفاده کرده‌اند که امسال در مقایسه با سال گذشته پنج درصد افزایش جذب مسافرت با ناوگان حمل و نقل ریلی داشته‌ایم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: جالب توجه است که هیچ کدام از خطوط ریلی در مدت 10 روزه گذشته عید نوروز تأخیر نداشته‌اند.

وی اضافه کرد: مشهد مقدس بیشترین متقاضی سفر با حمل و نقل ریلی را در استان اصفهان داشته است.

جمالی نژاد در ادامه به افتتاح چند پروژه در اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: نمازخانه جدید و نیز افزایش دو رام  قطار ( 14 واگن با ارتباط داخلی) و رسیدن تعداد آن به 16رام از جمله اقداماتی بود که در 21 اسفند ماه گذشته و در ناوگان حمل و نقل مسافری اداره کل راه آهن استان اصفهان انجام گرفت.

وی همچنین افزود: کلنگ‌زنی بهسازی سکوها و سالن انتظار مسافری ایستگاه راه آهن اصفهان از جمله پروژه‌هایی بود که اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/63012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول