اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اصفهان خبر داد

افزایش چشمگیر مسافران اصفهان در ایام نوروز امسال

معاون فنی و عمرانی فرماندار اصفهان گفت: نوروز امسال اصفهان با افزایش چشمگیر مسافران و گردشگران مواجه بوده و تمام مسئولان استان در راستای استقبال کامل از این افراد در کنار یکدیگر حرکت کرده‌اند.

افزایش چشمگیر مسافران اصفهان در ایام نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی کریم‌زاده ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه اصفهان در سطح کشور از جایگاه فرهنگی بالایی برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های موجود در اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، هر ساله تعداد بسیاری از سراسر کشور به این شهر و استان سفر می‌کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان شهر و استان اصفهان از ماه‌های گذشته با برگزاری جلسات مختلف در استانداری و شهرداری اصفهان در راستای استقبال ویژه و بی‌نظیر از مسافران در ایام نوروز تلاش‌های لازم را انجام داده‌اند.

معاون فنی و عمرانی فرماندار اصفهان با اشاره به آمار‌های موجود تعداد مسافران نوروزی اصفهان در ایام نوروز امسال تصریح کرد: نوروز امسال اصفهان با افزایش چشمگیر مسافران و گردشگران مواجه بوده است و تمام مسئولان استان در راستای استقبال کامل از این افراد در کنار یکدیگر حرکت کرده‌اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان انتظامی و قضایی استان و شهر اصفهان نیز از تمام توان خود در راستای ایجاد امنیت استان در ایام نوروز استفاده کرده‌اند، ادامه داد: آمار‌ها و اطلاعات موجود حاکی از رضایت 90 درصدی مسافران و گردشگران نوروزی از وضعیت اصفهان در ایام نوروز امسال بوده است.

کریم‌زاده با اشاره به ضرورت انجام اقدامات لازم در راستای کاهش دغدغه‌های مردم برای حضور در زمان تعطیلات در اصفهان تاکید کرد: اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش کاستی‌های ستاد‌های اسکان نوروزی اصفهان ضرورت دارد و تحقق این موضوع نیز نیازمند بررسی‌های کارشناسی است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول