اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

رسیدن به پلی‌آف، تنها راه‌حل ذوب‌آهن برای لیگ برتری ماندن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ذوب‌آهن باید نهایت تلاش خود را در هفته‌های باقی مانده لیگ برای حفظ جایگاه چهاردهمی انجام دهد تا با صعود به مرحله پلی‌آف، شانسش را برای بقا در لیگ برتر به حداکثر ممکن برساند.

رسیدن به پلی‌آف، تنها راه‌حل ذوب‌آهن برای لیگ برتری ماندن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیروزی تیم ذوب‌آهن برابر تیم پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال سبب شد تا نماینده اصفهان پس از مدت‌ها از رده پانزدهم جدول‌ رده‌بندی تکان خورده و با 30 امتیاز یک رده صعود داشته باشد.

تیم ذوب‌آهن که لیگ دوازدهم را بد آغاز کرد و در خطر سقوط قرار گرفت، برای بقا در لیگ باید از نیم فصل دوم روند پیروزی را در دستور کارش قرار می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد تا این تیم در هفته‌های پایانی لیگ با نگرانی‌های زیادی دست و پنجه نرم کند.

تساوی هفته قبل ذوب‌آهن برابر آلومینیم و برد این هفته برابر پیکان سبب شد تا تیم اصفهانی بتواند از جمع چهار تیم قعرنشین فاصله گرفته و با قرار گرفتن در رده چهاردهم شانس خود را برای رسیدن به مرحله پلی‌آف افزایش دهد.

بر اساس تصمیم سازمان لیگ امسال چهار و نیم تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند و از این رو تیم ذوب‌آهن باید در هفته‌های باقی مانده تلاش کند تا با حفظ این جایگاه برای بقا در لیگ برتر به پیروزی در مرحله پلی‌آف بیندیشد.

فاصله امتیازی تیم ذوب‌آهن با تیم داماش به نسبت زیاد بوده و ذوبی‌ها باید نهایت تلاش خود را برای باقی ماندن در رده چهاردهم و رسیدن به مرحله پلی‌آف صرف کنند، چرا که فاصله کمی با تیم رده پانزدهم دارند و در صورت لغزش این جایگاه را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/63066/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول