اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

خدمت‌رسانی به بیش از 54 هزار نفر مسافر در بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: بیش از 54 هزار نفر مسافر و گردشگر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

خدمت‌رسانی به بیش از 54 هزار نفر مسافر در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی، جمعیت هلال احمر بشرویه از 28 اسفندماه پست‌های راهنمای مسافران را در مبادی ورودی و خروجی شهر فعال کرد.

وی ادامه داد: سیزدهمین طرح راهنمای مسافران نوروزی در سال 92 با شعار "راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش" و رویکرد پیشگیری از سوانح جاده‌ای و کمک به سفری ایمن در ایام نوروز در سطح شهرستان اجرا شد که از 28 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه سال جاری در دو پست راهنمای مسافران نوروزی در سطح شهرستان بیش از 54 هزار نفر مسافر برای دریافت راهنمایی به این پست‌ها مراجعه کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از برپایی خیمه‌های نماز در کنار پست‌های نوروز خبر داد و افزود: 10 هزار و 200 نفر برای اقامه نماز به این خیمه‌های نماز و 367 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت مراجعه داشته‌اند.

عارفیان یادآور شد: همچنین چادرهای دوستدار کودک به منظور آموزش امداد در محیطی کودکانه نصب شده که 458 نفر در این فضا حضور یافته و پس از شرکت در مسابقه نقاشی جوایزی به آنها اهدا شد.

وی، توزیع 2 هزار و 730 نقشه استان و شهرستان، 5 هزار و 270 بروشور، 700 کیف امداد کمری، یک هزار و 90 کتابچه امداد و کمک‌های اولیه، 30 فرم اهدا عضو و 55 فرم عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بین مسافران را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر بشرویه در ایام نوروز برشمرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از اجرای طرح سحاب برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: سحاب مخفف کلمه سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه است که این طرح برای نخستین بار با هدف امدادرسانی و ارائه خدمات فرهنگی و بشردوستانه در پست‌های جمعیت هلال احمر اجرا شد.

عارفیان افزود: در طرح سحاب، جوانان هلال احمر همراه با دوچرخه مجهز به کیف امداد به 160 نفر از مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کرده‌اند.

انتهای پیام/69006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول