اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز

بیش از 10 هزار مسافر در مدارس لردگان اسکان داشتند

فرماندار لردگان گفت: در تعطیلات نوروز بیش از 10 هزار و 27 مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اقامت داشتند.

بیش از 10 هزار مسافر در مدارس لردگان اسکان داشتند

علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در نوروز امسال افزون بر 10 هزار و 27 مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته 10 باب مدرسه در شهر لردگان، شش باب مدرسه در شهر آلونی و شش باب مدرسه در فلارد میزبان مسافران نوروزی بودند.

زاهدی با بیان اینکه بیشترین بازدیدکنندگان این شهرستان را مسافران گذری تشکیل می‌دادند، خاطرنشان کرد: حدود دو برابر مسافرانی که در این شهرستان اسکان یافته‌اند در قالب مسافران گذری از لردگان عبور کرده‌اند.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: در این مدت حدود 5 هزار و 600 نفر در چادرها و سایر اماکن اقامتی، 600 نفر در خانه معلم و حدود 183 نفر نیز در هتل زاگرس اسکان داشتند.

زاهدی با اشاره به برخی از مناطق دیدنی شهرستان لردگان گفت: با وجود سردی هوا روزانه حدود یک هزار نفر از مناطق گردشگری لردگان دیدن کردند.

وی آبشار آتشگاه را یکی از کانون‎های جذب گردشگر در این شهرستان معرفی کرد و افزود: چشمه برمه، چشمه سندگان، پارک‌های جنگلی و امامزادگان نیز با استقبال مسافران نوروزی مواجه بودند.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های خوزستان، اصفهان و شهرهای دیگر استان در تعطیلات نوروز مهمان مردم این شهرستان بودند.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول