اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل بیش از 6 هزار پرونده تخلف اصناف

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 6 هزار و 176 فقره پرونده تخلف با جریمه 200 میلیارد و 551 میلیون ریال برای اصناف متخلف استان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از 6 هزار پرونده تخلف اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد مهری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان اظهار کرد: در سال گذشته افزون بر 5 هزار و 418 گزارش به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات در زمینه کالا و خدمات بوده است، افزود: پس از بررسی این گزارشات 2 هزار و 58 متخلف شناسایی شدند.

مهری در ادامه از اجرای بیش از 85 فقره بازرسی از اصناف استان در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان بازرسی صورت گرفته در استان، 6 هزار و 176 فقره تخلف کشف و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ارزش ریالی این پرونده‌ها را 200 میلیارد و 551 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: یک هزار و 233 مورد تخلف از سوی 477 نفر از ناظران افتخاری چهارمحال و بختیاری به این سازمان گزارش شده است.

وی با اشاره به جلب رضایت‌مندی مردم در ایام نوروز و نظارت بر قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: قیمت کالا و خدمات را در این ایام نسبت به روزها و ماه‌های گذشته رصد کردیم و نقاط ضعف را مورد شناسایی قرار دادیم و در راستای برطرف کردن اشکالات تلاش کردیم.

مهری با تقدیر از تلاش‌های بازرسان اداره‌های تعزیرات حکومتی و بازرگانی گفت: در ایام نوروز که بازار متراکم از حضور مردم برای خرید شب عید بوده حضور بازرسان بسیار مهم و جدی است.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول