اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد

افزایش 40 درصدی ورود گردشگر به هرمزگان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش 40 درصدی ورود گردشگران به استان هرمزگان در ایام نوروز خبر داد.

افزایش 40 درصدی ورود گردشگر به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، محمدشریف ملک‌زاده در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: استان هرمزگان با ارائه خدمات مطلوب و قابل توجه به مسافران نوروزی سطح رضایتمندی آنها را در نوروز سال جاری افزایش داده است.

معاون رئیس جمهور از افزایش 40 درصدی ورود گردشگران به استان هرمزگان در ایام نوروز خبر داد و گفت: امسال حدود 12 میلیون گردشگر از استان‌های مختلف به استان هرمزگان سفر کرده‌اند که این آمار در تاریخ استان هرمزگان بی نظیر بوده که این مهم نمود فعالیت‌های قابل تقدیر مسئولان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ابتکار استاندار هرمزگان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان عنوان کرد: تجمیع دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در ورودی‌های شهر بندرعباس برای نخستین بار در کشور توسط این استان انجام شده که اقدامی قابل تقدیر بوده و باید الگوی تمام استانداران باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به رضایت مردم از خدمات ارائه شده در استان هرمزگان گفت: جابه‌جایی بیش از 450 هزار خودرو از سرزمین اصلی به جزایر خلیج‌فارس یک اقدام بی‌نظیر بوده است.

ملک‌زاده اذعان داشت: سعی می‌شود هر امکاناتی که نیاز است در اختیار استان هرمزگان قرار گیرد زیرا این استان ظرفیت و قابلیت‌های خوبی دارد.

انتهای پیام/2310/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول