اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرمانده ارتش اسرائیل در کرانه باختری با مأموریت جلوگیری از وقوع انتفاضه تغییر کرد

فرمانده ارتش رژیم‌صهیونیستی در منطقه «ساموئل نبی» کرانه باختری با مأموریت جلوگیری از وقوع یک انتفاضه دیگر، تغییر کرده است.

فرمانده ارتش اسرائیل در کرانه باختری با مأموریت جلوگیری از وقوع انتفاضه تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه با برگزاری مراسم تودیع و معارفه، فرمانده ارتش این رژیم در یک ناحیه کرانه باختری را تغییر داد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش داده است که این جابجایی با هدف جلوگیری از آغاز انتفاضه سوم فلسطینی‌ها صورت گرفته است.

اسرائیل در حال حاضر با اعتصاب غذای اسرای فلسطینی روبروست و به همین جهت فرماندهی نیروهای نظامی بخش‌های مختلف کرانه باختری از اهمیت بالایی برخوردار است.

حساسیت‌ها برای رژیم‌صهیونیستی پس از شهادت «میسره ابوحمدیه» اسیر فلسطینی که هفته گذشته پس از اعتصاب غذای طولانی و عدم رسیدگی پزشکی به وی در زندان‌های اسرائیل به شهادت رسید، بیشتر هم شده است. پیش از بسیاری از مقامات امنیتی اسرائیل نسبت به آغاز انتفاضه سوم فلسیطنی‌ها در کرانه باختری هشدار داده‌اند.

رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه سرتیپ «تامیر یدای» را به فرماندهی نظامیان در منطقه «ساموئل نبی» کرانه باختری منصوب کرده است. یدای که جانشین سرتیپ «هاگای مردخای» می‌شود، بیشتر فعالیت‌های برون‌مرزی داشته است. حضور در مرزهای لبنان و فرماندهی تیپ «گولانی» (نیروی ویژه ارتش رژیم‌صهیونیستی) از جمله سوابق این فرمانده اسرائیلی است.

یدای در مراسم معارفه‌اش گفت که اکنون منطقه در حال تجربه «تحولاتی تاریخی» است و «هیچ‌کس نمی‌داند که نتیجه این تحولات چیست».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول