اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های مناطق مختلف کرانه باختری

منابع فلسطینی گزارش دادند امروز چهارشنبه نیز در مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست رخ داد.

زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های مناطق مختلف کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، در جریان درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری ده‌ها نفر در اثر استنشاق گاز اشک‌آور و سمی و اصابت گلوله پلاستیکی زخمی شدند.

شهرهای مختلف کرانه باختری امروز به مناسبت شهادت «میسره ابوحمدیه» در زندان رژیم صهیونیستی، شاهد عزای عمومی و اعتصاب فراگیر بود.

ساکنان محلی گفتند که ده‌ها شهروند فلسطینی در جریان درگیری با نیروهای ارتش اسرائیل در منطقه «باب الزاویه» واقع در مرکز شهر الخلیل و در ورودی اردوگاه الفوار و العروب و شهرک بیت امر دچار خفگی شده و 16 نفر نیز زخمی شدند.

ورودی اردگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز از ساعات اولیه صبح امروز شاهد درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود که در جریان آن تعدادی از شهروندان در اثر استنشاق گاز اشک‌آور که صهیونیست‌ها شلیک می‌کردند، دچار خفگی و از حال رفتگی شدند.

منابع امنیتی فلسطین نیز گفتند که نیروهای اشغالگر با یورش به شهرک بنی نعیم چند شهروند به نام‌های حمزه حسن عبدالله مناصره (19 ساله)، ابراهیم صوالحه و ثابت زیادات را پس از تفتیش منازل آنها بازداشت کردند و همچنین نور صرصور را در شهر الخلیل به بازداشت خود درآوردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز همچنین به شرکت‌کنندگان در تشییع جنازه یک فلسطینی در شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل حمله کرده و به سمت آنها گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند.

در جنوب بیت لحم نیز درگیری بین شهروندان و نظامیان صهیونیست رخ داد که به زخمی شدن چند فلسطینی منجر شد.

همچنین درگیری‌های مشابهی نیز در گذرگاه نظامی حواره در جنوب شهر نابلس و در نزدیکی بازداشتگاه «عوفر» در جنوب غربی رام‌الله رخ داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول