اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها هفته گذشته 77 فلسطینی را در قدس و کرانه باختری ربودند

نظامیان رژیم صهیونیستی هفته گذشته 77 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها هفته گذشته 77 فلسطینی را در قدس و کرانه باختری ربودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در الخلیل، کمیته دوستان اسرا در گزارشی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست طی یک هفته گذشته 77 فلسطینی را در قدس و کرانه باختری بازداشت کردند.

در این گزارش آمده است که عملیات بازداشت از روز شنبه 30/3 تا جمعه 5/4 صورت گرفت و طی آن نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینیان یورش برده و یا در ایست‌های نظامی واقع در بین استان‌های مختلف مستقر شده بودند.

در این گزارش آمده است که نیروهای اشغالگر طی هفته گذشته برای تعدادی از اسرای فلسطینی حکم صادر کرده و محاکمه برخی از آنها را به تاخیر انداخته و بازداشت اداری اعضای حماس را نیز تمدید کردند.

در هفته گذشته صهیونیست‌ها تعدادی از اسرای فلسطینی را آزاد کردند و دادگاه صلح اسرائیل تصمیم گرفت که 10 نفر از اسرا به قید وثیقه مالی آزاد شوند و این اسرا متعهد شدند که تا 20 روز دیگر در مقابل باب العمود در قدس اشغالی حضور پیدا نکنند.

از سوی دیگر روز جمعه 50 فلسطینی در درگیری‌های پراکنده در استان الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری زخمی شدند.

برخی منابع پزشکی گفتند که 38 فلسطینی مورد اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفتند و بقیه نیز در اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

این درگیری‌ها در منطقه باب‌الزاویه و اردوگاه الفوار آوارگان فلسطینی واقع در جنوب الخلیل و جنوب شهر دورا، منطقه الحواور در شهرک حلحول و اردگاه العروب در شمال شهر متمرکز بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول