اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 فروردین و با حضور ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد

همایش ستاد فاطمیه کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود

امام جمعه گچساران گفت: 21 فروردین و با حضور ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، همایش ستاد فاطمیه استان در گچساران برگزار می‌شود.

همایش ستاد فاطمیه کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: حضرت زهرا (س) با این عمر کوتاه، سرور و سالار زنان عالم است.

وی عصمت و تقوا را از ویژگی­های اصلی حضرت فاطمه (س) برشمرد و ادامه داد: نتیجه عصمت، تقوا و پرهیزکاری این بانوی بزرگ اسلام، همسرداری، پیروی و حمایت قاطعانه از ولایت و تربیت فرزندان صالح همچون قهرمانان کربلا بود.

امام جمعه گچساران با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه تصریح کرد: نشست و همایش فاطمیه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و ائمه جمعه سراسر این استان چهارشنبه 21 فروردین به مدت یک روز در گچساران برگزار می‌شود.

حجازی افزود: این همایش با موضوع بررسی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت یک روز در گچساران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این همایش بزرگ فرهنگی و مذهبی افزون بر 200 نفر میهمان از شهرداران، ائمه جمعه، روحانیون و دیگر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد که در امور فرهنگی و مذهبی فعال هستند، حضور دارند.

حضرت فاطمه (س) در حمایت از ولایت مشهور بود

امام جمعه گچساران از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خواست تا در زمینه هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این همایش همکاری و تعامل مطلوبی داشته باشد.

حجازی تأکید کرد: در زمینه برگزاری این همایش هماهنگی‌های لازم با دفتر نماینده ولی فقیه استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) در همه زندگی، در پیروی و حمایت از ولایت مشهور بود، عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) حیات گرانقدر خود را صرف حمایت از مقام ولایت می‌کردند.

حجازی با تأکید بر لزوم هر چه با شکوه‌ برگزار کردن عزاداری‌ها در دهه دوم فاطمیه، افزود: عزاداری این ایام باید با شکوه و مناسب مقام والای اهل بیت (ع) برگزار شود.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول