اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان سمنان:

مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‏شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‏شود.

مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد نوروزیان در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سیدمرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر نیلچی‏زاده در تالار آفتاب سمنان برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: 20 فروردین سالروز شهادت شهید آوینی از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است که روز بسیج هنرمندان نیز نام دارد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم روز قشر بسیج هنرمندان گفت: هر سال به همین مناسبت مراسمی به منظور بزرگداشت این شهید بزرگوار و روز هنر انقلاب اسلامی از طرف سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‏شود.

نوروزیان با اشاره به مصادف شدن این روز با ایام فاطمیه گفت: قرار گرفتن روز هنر انقلاب اسلامی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ما را بر آن داشت تا در این روز به عنوان نمادین از بانوان هنرمند بسیجی استان سمنان که الگوی خود را در رفتار و حجاب حضرت زهرا (س) قرار داده‏اند، قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور از دکتر نیلچی‏زاده که از اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه است، دعوت شده تا در این مراسم در زمینه پیوند هنر دینی و هنر انقلاب اسلامی و نقش بانوان در این زمینه سخنرانی کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: در این مراسم از اداره‌ها، سا‏زمان‏ها و نهادهایی که در سال 91 با این سازمان همکاری داشته‏اند، قدردانی خواهد شد.

نوروزیان با اشاره به اینکه این مراسم نیز یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری و شهدای هنرمند استان سمنان است، گفت: این مراسم روز دوشنبه 19 فروردین‌ماه ساعت 10:30 صبح در تالار آفتاب سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول