اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد خبر داد

معدوم سازی بیش از 4 هزار کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: 4 هزار و 212 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی به علت عدم قابلیت مصرف معدوم شد.

معدوم سازی بیش از 4 هزار کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید روحانی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح که همه ساله همزمان با شروع تعطیلات آخر سال شروع می‌شود، امسال نیز از 22 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه یافت که در زمینه حفظ و ارتقای بهداشت عمومی شهرستان اقدامی موثری بود.

وی افزود: در این طرح با تجهیز و به کارگیری 21 اکیپ، شامل 18 اکیپ سیار و سه اکیپ ثابت در محل شبکه دامپزشکی مشهد و حضور 34 نفر از کارشناسان مجرب دامپزشکی، فعالیت از ساعت 9 صبح شروع و تا ساعت 23 ادامه داشت که امسال در این طرح همکاری نزدیکی با فرمانداری شهرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد نوروزی و ستاد استقبال از بهار شهرداری انجام شد.

روحانی‌نژاد در ادامه از معدوم‌سازی 4 هزار و 212 کیلوگرم انواع فرآورده‎های خام دامی به علت عدم قابلیت مصرف خبر داد و گفت: در ایام اجرای طرح به 422 مورد شکایت مردمی نیز رسیدگی شد که سرانجام طی 3 هزار و 683 مورد بازدید از کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز بسته بندی، مراکز عرضه و هتل‌ها و رستوران‌ها، 113 مورد تخلف ثبت و پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی کشتارگاه‌های دام و طیور شهرستان در این ایام فعال بوده‌اند و نظارت مستمر بهداشتی بر روند تولید گوشت انجام گرفته است که در نهایت منجر به کشتار 41 هزار و 941 راس گوسفند و 3 هزار و 319 راس گوساله و 2 میلیون و 50 هزار و 873 قطعه طیور شده است و از این بابت کمبودی در شهر احساس نشد.

انتهای پیام/70005/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول