اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت صورت می‌گیرد

جدال 2 تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی

تیم فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در نیمه نهایی جام حذفی در رشت به مصاف هم می‌روند.

جدال 2 تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های داماش و پرسپولیس عصر امروز در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند تا در صورت گذر از این مرحله در فینال در رقابت با سپاهان برای قهرمانی در جام حذفی بجنگند.

داماش ابتدا در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی در تهران با نتیجه سه بر یک از سد پارسه ایرانیان گذشت و پسران رشتی پس از آن در مرحله یک ‌هشتم نهایی در رشت پذیرای تراکتورسازی تبریز شدند و پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول و اضافه، در ضیافت پنالتی‌ها با حساب شش بر پنج در مقابل حریف خود به برتری دست یافتند و راهی مرحله یک ‌چهارم نهایی شدند.

داماشی‌ها در این مرحله در شیراز مهمان فجر سپاسی بودند و پس از تساوی بدون گل در پایان 120 دقیقه در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه میزبان شیرازی خود را شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند.

سرخ‌پوشان تهرانی نیز در دور یک ‌شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان انزلی بودند و در پایان با شش گل حریف خود را شکست دادند و جواز حضور در یک ‌هشتم نهایی را کسب کردند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مرحله در جدال با تیم لیگ برتری نفت تهران با حساب چهار بر یک به برتری دست یافتند تا در مرحله یک‌ چهارم نهایی حریف ذوب‌آهن اصفهان شوند.

پرسپولیس در جدال حساس و نفس‌گیر با ذوب‌آهن در اصفهان پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه در وقت‌های اضافه به گل برتری دست یافت تا با گذر از مصاف 120 دقیقه‌ای اصفهان، در نیمه نهایی در رشت حریف داماش گیلان شود.

به گزارش فارس، در مصاف امروز داماش با پرسپولیس علیرضا نظیف‌کار مدافع این تیم به دلیل محرومیت غایب است اما پرسپولیس برای این مصاف حساس بازیکن محروم ندارد.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول