اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

سلامت مردم منوجان به خطر افتاده است/ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پاسخگو باشد

امام جمعه منوجان گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باید جوابگوی این امر باشند که چرا با وجود همه این امکانات که بیمارستان این شهرستان را آماده بهره‌برداری قرار داده است، مردم منوجان را از برکات آن محروم می‌کنند.

سلامت مردم منوجان به خطر افتاده است/ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پاسخگو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: بهداشت علم سلامتی انسان، آگاهی و همه عواملی است که در ایجاد یک زندگی سالم سهم دارد و به‌کارگیری آن‌ها به حفظ جان و سلامتی وی کمک می‌کند.

وی بهداشت روانی را آرامش و دوری از اضطراب و نگرانی و مهم‌تر از بهداشت جسم و جان دانست و افزود: انسان با داشتن رزق و روزی فراوان نمی‌تواند به سلامتی دست یابد، بلکه همواره نیازمند آرامش است.

رضوانی یکی از مشکلات انسان‌‌ها در عصر تکنولوژی را احساس ناامنی روانی دانست و تصریح کرد: نتیجه این مشکلات روانی افسردگی، گرایش به مواد مخدر، قرص‌های روان‌گردان و ... است.

وی با گلایه از عدم افتتاح بیمارستان شهرستان منوجان ابراز داشت: با وجود اینکه دو سال از ساخت این بیمارستان که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تأمین شده بود، می‌گذرد، اما به دلایل نامعلومی تاکنون افتتاح نشده است.

رضوانی عنوان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باید جوابگوی این امر باشند که چرا با تساهل و تسامح جمعیت عظیمی را در این شهرستان ناکام گذاشته و با وجود همه این امکانات که بیمارستان را آماده بهره‌برداری قرار داده است، مردم منوجان را از برکات آن محروم می‌کنند.

امام جمعه منوجان گفت: این دولتمردانی که می‌گویند عیدی به مردم می‌دهند‌، درست نیست و هیچ گره‌ای از مشکلات آنان با این پول‌ها باز نمی‌شود، اگر این عیدی‌ها خرج بیمارستان می‌شد، بهتر بود.

رضوانی با ابراز تأسف از اینکه این بیمارستان اگر آماده بود، سلامت مردم به ویژه جوانان این شهرستان به خطر نمی‌افتاد، بیان داشت: این سهل‌انگاری است و هیچ عذری از کسی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه این بیمارستان چه مشکلی دارد که افتتاح نمی‌شود، اذعان داشت: با وجود گذشت دو سال از احداث آن تاکنون هیچ اقدامی در راستای افتتاح آن صورت نگرفته است.

رضوانی با اشاره به اینکه خیران نیز آماده همکاری و اعطای کمک‌های مالی برای راه‌اندازی این بیمارستان هستند، خاطر نشان کرد: مسئولان رده بالا باید حق مردم منوجان را بدهند و در این امر کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/80006/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول