اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

دیپلماسی غرب غیرقابل اعتماد است

امام جمعه جهرم گفت: سیاست امروز دنیا و آن چیزی که به عنوان دیپلماسی از آن یاد می‌شود چیزی جز سیاست معاویه و عمروعاص بیش نبوده و به فرموده رهبری انقلاب به اینگونه رفتارها توسط غرب نمی‌توان اعتماد کرد.

دیپلماسی غرب غیرقابل اعتماد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: تعطیلی کسب و کار و شرکت در نماز جمعه باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده و به این فریضه الهی به عنوان یک رکن اساسی در پیشبرد نظام جمهوری اسلامی توجه شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پیامشان کمک به مردم در راستای خانه‌دار شدن را مورد تاکید قرار دادند که نباید به عنوان یک مسئله سیاسی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز فناوری هسته‌ای، ابراز داشت: روز ملی فناوری هسته‌ای روز توانمندی و قدرتمندی ایران اسلامی بوده و این کشور برای رسیدن به اهداف خود با توکل به خدا پله‌های ترقی را به پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی با فناوری‌های بومی خود و بدن اتکا به کشورهای قدرتمند گام به گام پیش رفته و موفق به غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم شده‌اند، بیان داشت: این مهم با توکل به خداوند و با اقتدار و توانایی دانشمندان این مرز و بوم محقق شد.

دژکام با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در آلمالتی، خاطرنشان کرد: سیاست امروز دنیا و آن چیزی که به عنوان دیپلماسی از آن یاد می‌شود چیزی جز سیاست معاویه و عمروعاص بیش نبوده و به فرموده رهبری انقلاب به اینگونه رفتارها توسط غربیان نمی‌توان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه مذاکرات ما با غرب به خاطر آن است که آنها بهانه نیامدن ایران در پای میز مذاکره را نداشته باشند، تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد که هر گاه در مقابل استکبار سر تسلیم فرو آورده شود آنها بیش از پیش زور می‌گویند.

امام جمعه جهرم در پایان خطبه‌های نماز جمعه به لزوم رشد جمعیت در راستای مقابله با کوچک شدن این مهم در کشور و همچنین توصیه فرزندان در راستای ثبت نام و حضور در حوزه‌های علمیه تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول