اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبا ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر امید کشور

ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حساس‌‌ترین بازی هفته شانزدهم این رقابت‌ها با یکی از مدعیان قهرمانی یعنی فولاد مبارکه اصفهان دیدار می‌کند.

صبا ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر امید کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از چیزی حدود سه هفته تعطیلی به دلیل همزمانی با تعطیلات سال جدید، مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از امروز پیگیری می‌شود و طی آن لیگ برتری‌ها در شش دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

*فولاد، سپاهان و ملوان شانس‌های اصلی قهرمانی

در حال حاضر از بین 12 تیم حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تنها سه تیم فولاد خوزستان، فولاد مبارکه سپاهان و ملوان بندر انزلی شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند اما چهار تیم نیز در انتهای جدول، کاندیدای سقوط هستند.

از بین بالای جدولی‌ها، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان این هفته برابر یکی از قعرنشینان و کاندیداهای سقوط، یعنی صبای قم قرار می‌گیرد و هر دو تیم با انگیزه‌ای مشترک و هدفی متفاوت به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهند بود.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دنبال این است که مبادا فاصله امتیازاتش با فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی زیاد شود و صبای قم نیز تلاش می‌کند که از دو تیم بالاتر از خود، یعنی داماش گیلان و نساجی مازندران زیاد فاصله نگیرد و به بقا امیدوارتر بماند.

صبای قم از 15 هفته سپری شده از بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در 14 مسابقه به میدان رفته است و حاصل تلاش این تیم کسب تنها یک پیروزی، هشت تساوی و پنج باخت بوده تا این تیم در آخرین مکان جدول رده بندی لیگ برتر امید، قرار بگیرد.

*صبا، داماش و نساجی کاندیداهای سقوط به دسته اول

رقیب این هفته صبایی‌ها یعنی تیم فوتبال فولاد مبارکه اصفهان در شرایط بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی قرار دارد و قطعا این هفته با تمام توان خود، مقابل تیم قعرنشین صبا می‌ایستد تا با کسب سه امتیاز، میدان را ترک کند.

دو تیم در بازی رفت خود که در پائیز امسال به میزبانی تیم فوتبال امید صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، به تساوی بدون گل دست یافتند و امتیازها را تقسیم کردند.

به غیر از تساوی، که با قرار گرفتن عدد هشت در مقابل نام صبا، این تیم را به یکی از رکوردداران تساوی تبدیل کرده است، صبا در سایر آمارها عملکرد خوبی ندارد و با کسب کمترین پیروزی در واقع ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر امید فوتبال کشور محسوب می‌شود و باید در هفت بازی باقی مانده خود برای جدایی از این وضعیت تلاش کند.

انتهای پیام/78002/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول