اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در تیم ملی

4 رزمی‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند

رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های رزمی سبک هاپیکدوی قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که چهار رزمی‌کار قزوینی، تیم ملی را برای حضور در این مسابقات همراهی می‌کنند.

4 رزمی‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های ورزش‌های رزمی سبک‌ هاپکیدوی whc قهرمانی آسیا در حالی در روزهای 30 و 31 فروردین ماه سال جاری با حضور 13 کشور برتر آسیا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در کشورمان و به میزبانی شهر گیلان برگزار خواهد شد که محمدحسین رضایی‌نیا، محسن نصیری، حسین صالحی و سعید خسروی رزمی‌کاران استان قزوین تیم‌ ملی هاپکیدوی کشورمان را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات همراهی می‌کنند.

رضایی‌نیا و نصیری به ترتیب در اوزان 45- و 65- کیلوگرم رده سنی نوجوانان، صالحی در وزن 65- کیلوگرم رده سنی جوانان و خسروی در وزن 80+ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان از جمله رزمی‌کاران قزوینی هستند که تیم ملی را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات همراهی می‌کنند.

چهار رزمی‌کار قزوینی حاضر در تیم‌ ملی هاپکیدوی کشورمان در حالی از 17 فروردین ماه آخرین اردوی آمادگی خود را قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی برگزار می‌کنند که فرهاد روستازاده رئیس سبک هاپکیدوی استان از آمادگی بالای ورزشکاران رزمی‌کار قزوینی خبر می‌دهد.

روستازاده می‌گوید: اردوهای آمادگی مناسب و مطلوبی برای رزمی‌کاران استان از مدت‌ها قبل در نظر گرفته شده است و به طور قطع ورزشکاران شایسته استان از آمادگی بالا و قابل قبولی برخوردار هستند و می‌توانند در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا عملکرد درخشانی را از خود بر جای بگذارند.

رئیس سبک هاپکیدوی استان قزوین با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان در سال‌های 2004 تا 2008 به مدت پنج سال عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داده است عنوان می‌کند که تیم ملی ورزش‌های رزمی سبک هاپکیدوی کشورمان این قابلیت را دارد که با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌‌ها را از آن خود کند.

روستازاده همچنین از کشورهای کره جنوبی و امارات از مهم‌ترین حریفان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا یاد می‌کند و می‌گوید: با توجه به اینکه رزمی‌کاران قزوینی نشان داده‌اند که می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند به طور قطع می‌توان روی مدال آنان در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا حساب باز کرد.

انتهای پیام/77004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول