اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی به مصاف داماش می‌رود/ سهمیه آسیایی در گرو پیروزی در بازی‌های باقیمانده

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال و برای انتقام شکست خود در جام حذفی از این تیم به رشت سفر می‌کند.

تراکتورسازی به مصاف داماش می‌رود/ سهمیه آسیایی در گرو پیروزی در بازی‌های باقیمانده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی تبریز روز پنجشنبه هشتم فروردین‌ماه میهمان داماش گیلان است.

تراکتورسازی در حالی به مصاف تیم داماش می‌رود که در دو بازی آخر خود به ترتیب مغلوب استقلال تهران و سپاهان اصفهان شده و تا حد زیادی از کورس قهرمانی عقب افتاده است.

با این وجود شاگردان تونی اولیویرا احتمال‌ها را در چهار هفته پایانی درنظر گرفته و برای پیروزی به مصاف تیم داماش می‌روند. این بازی همچنین جنبه انتقامی برای تراکتورسازی دارد؛ چراکه این تیم در جام حذفی با شکست مقابل داماش از ادامه این رقابت‌ها بازماند.

در حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز با 55 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و داماش گیلان نیز با 37 امتیاز تیم سیزدهم جدول است.

سهمیه آسیایی در گرو  پیروزی در بازی‌های باقیمانده

تراکتورسازی هرچند شانس قهرمانی خود را کاهش یافته می‌بیند، اما برای کسب سهمیه آسیا باید همین رده سوم خود را حفظ کند. فولاد خوزستان با 53 امتیاز جدی‌ترین تعقیب‌کننده تراکتورسازی است.

شاگردان اولیویرا در چهار بازی باقیمانده خود در تبریز پذیرای تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان بوده و در بیرون از خانه نیز به مصاف تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان خواهند رفت.

داماش تیم خطرناک در خانه

داماش از 37 امتیاز خود 26 امتیاز را در خانه کسب کرده است. این تیم در 15 بازی خانگی خود، هفت پیروزی، پنج تساوی و سه باخت داشته است.

داماش در خانه، تیم‌های پیکان تهران، پرسپولیس تهران، گهر زاگرس، نفت تهران، استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز و نفت آبادان را مغلوب کرده و در مصاف با تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی، ذوب‌آهن اصفهان، سایپا کرج و صبای قم مساوی کرده است.

داماش در سه بازی نیز در رشت مغلوب میهمانان خود شده است. راه‌آهن، مس کرمان و فولاد هرمزگان تیم‌های پیروز در رشت مقابل داماش بوده‌اند.

تراکتورسازی نیز در 15 بازی خارج از خانه خود 6 برد، 5 تساوی و 3 شکست متحمل شده و 23 امتیاز کسب کرده است.

بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده بود، اما هر دو بازی فصل گذشته دو تیم با برتری تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

تراکتورسازی تبریز بعد از بازی مقابل داماش روانه عربستان خواهد شد تا سومین بازی آسیایی خود مقابل تیم الشباب این کشور را برگزار کند.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول