اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تماشاگران دورودی امروز به خوبی تیم‌شان را تشویق کردند

ناظمی: تلاش‌مان این بود که حاشیه را از تیم داماش دور کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امروز در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حاشیه را از تیم داماش گیلان دور کنیم.

ناظمی: تلاش‌مان این بود که حاشیه را از تیم داماش دور کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، افشین ناظمی پس از بازی دو تیم داماش گیلان و گهر دورود که در ورزشگاه تختی شهرستان دورود لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازیکنان تیم داماش گیلان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه تیم گهر نیز یک بازی خوبی را ارائه داد، افزود: به بازیکنان تیم داماش تبریک می‌گویم آنها امروز با تمام توان به میدان آمدند و این سه امتیاز را از آن خود کردند.

ناظمی خاطرنشان کرد: امروز در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حاشیه را از تیم داماش گیلان دور کنیم زیرا قبل از بازی، بازیکنان این تیم حاشیه‌هایی را در ذهن خود می‌پروراندند.

سرمربی تیم داماش گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد بازی قابل قبولی از دو تیم به خصوص تیم داماش گیلان بودیم و تیم گهر نیز در این دیدار خوب حاضر شد.

ناظمی تصریح کرد: امروز ما در ورزشگاه تختی دورود شاهد تشویق همه‌جانبه تماشاگران دورودی از تیم خود بودیم و در حقیقت این تماشاگران هیچ گونه ناسزایی را علیه تیم ما ندادند که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

از هفته سی‌ام لیگ برتر بازی دو تیم گهر دورود و داماش گیلان عصر امروز رأس ساعت 16 در ورزشگاه تختی دورود لرستان برگزار شد که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم داماش گیلان پایان یافت.

گهر دورود با این باخت 19 امتیازی ماند و همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال به سر می‌برد.

انتهای پیام/2304/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول