اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه

ووینام انتخابی جهان در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ورزشکاران مدعی عضویت در تیم ملی ووینام برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ووینام انتخابی جهان در قم برگزار می‌شود

محمد‌هادی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ورزشکاران برتر ووینام از استان‌های مختلف کشور برای کسب مجوز اعزام به رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان، به میزبانی قم در انتخابی تیم ملی برابر حریفان به میدان می‌روند.

وی افزود: ورزش ووینام از جمله رشته‌های رزمی زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان است که در قم نیز به عنوان یکی از ورزش‌های هیئت ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کند و از ورزشکاران مطرح و نام آشنایی برخوردار است.

رشیدی اضافه کرد: این رشته ورزشی در کنار کیک بوکسینگ، فول کنتاکت، بادی کنتاکت، جوجیتسو و چند سبک رزمی دیگر یکی از زیر مجموعه‌های هیئت ورزش‌های رزمی است و اکنون قرار است تیمی قوی از این رشته برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود.

وی یادآور شد: بر این اساس در اردیبهشت ماه برترین‌های ووینام از استان‌های مختلف کشور در قم گردهم می‌آیند تا برای حضور در مسابقات موی تای قهرمانی جهان، در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در قم برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در فرانسه برگزار شود پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور در دهه اول اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی قم به انجام می‌رسد.

وی ابراز داشت: بدین ترتیب مسابقات انتخابی تیم ملی ووینام کشورمان در قالب پیکارهای قهرمانی کشور، طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: ووینام از جمله رشته‌های افتخار آفرین در بین ورزشکاران رزمی قم است که آخرین موفقیت‌های قم در این رشته ورزشی به سال 1389 و حضور بانوان رزمی‌کار قمی در مسابقات جهانی ویتنام باز می‌گردد که طی آن خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی توانستند نشان‌های ارزشمند طلا و نقره این رقابت‌ها را به ارمغان بیاورند و بعد از آن در مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان و رقابت‌های قهرمانی کشور شاهد درخشش رزمی‌کاران قمی در این رشته بوده‌ایم.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول