اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

تولید 12 درصد مرغ مازندران در سوادکوه

فرماندار سوادکوه گفت: 12 درصد مرغ مازندران در سوادکوه تولید می‌شود.

تولید 12 درصد مرغ مازندران در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در قیامت هم باید گزارش عملکرد ارائه دهیم، گفت: خدادادی به عنوان مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با همه توان در خدمت به اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و تقدیر از ایشان تقدیر از خدمت است.

وی ادامه داد: فعالیت مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه کم‌نظیر است و وی مدیری توانمند دوران جنگ، سازندگی و تحریم و اتکای فرماندار و سازمان بوده است.

فرماندار سوادکوه با تأکید بر اهمیت و ارزش جهاد در فرهنگ ایرانیان و مذهب شیعه، خاطرنشان کرد: جهاد در فرهنگ ایرانیان و مذهب شیعه مقدس و کشاورزی هم در بیان امام راحل به عنوان محور توسعه بیان شده است.

باقری با بیان اینکه در گذشته برای روستاهای دور سوادکوه مرغ هلندی توزیع می‌شد، تصریح کرد: با تلاش جهاد کشاورزی سوادکوه حدود 12 درصد مرغ استان مازندران در سوادکوه تولید می‌شود.

وی، خواستار تقویت زراعت چوب در سوادکوه شد و با تأکید بر تلاش مدیر جدید برای احساس نکردن خلأ مدیر سابق، خاطرنشان کرد: ما خدمتگزار نظام هستیم و باید از همه توان خود در این مسیر استفاده کنیم.

* نام جهاد در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه با اشاره به اینکه مراحل مدیریت شامل؛ گرم شدن و داغ شدن و پخته شدن است، گفت: گرم و داغ، سرد می‌شود، اما پختگی هیچگاه به خامی تبدیل نمی‌شود و مدیران ما نباید به دنبال ریاست‌طلبی باشند.

امام جمعه پل سفید با اشاره به فعالیت‌های جهاد در طول عمر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: نام جهاد در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی با بیان اینکه مدیر خوب ارتباط خود با خدا، خود، خلق خدا و زیرمجموعه را باید حفظ و تقویت کند، متذکر شد: در مدیریت تفاوت‌هایی وجود دارد، اما تبعیض نباید به وجود بیاید.

انتهای ‌پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول