اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه نینوا در دفتر فارس در گلستان:

برخی رسانه‌ها به دنبال جنجال‌آفرینی هستند/«فارس» خوش‎نام و امین است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان گفت: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری خوش‎نام و امین است و طی سال‎های فعالیتش در گلستان واقعاً اقدامات خوبی انجام داده که بسیار ارزشمند است.

برخی رسانه‌ها به دنبال جنجال‌آفرینی هستند/«فارس» خوش‎نام و امین است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی ظهر امروز در دیدار با سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در استان گلستان و خبرنگار آن در استان ضمن تبریک سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اظهار داشت: در فضای رسانه، ارتباطات و اطلاع‎رسانی که یک فضای خاص محسوب می‎شود باید نظارت‎ها جدی و بیشتر شود.

وی افزود: گاهی اوقات مشاهده می‎کنیم برخی خبرگزاری‎ها، سایت‎ها و وبلاگ‎هایی، به عنوان منبع از خبرگزاری فارس مطلبی را استفاده کرده و گوشه و کنار خبر را حذف و به اصطلاح اقدام به دستبرد خبری می‎زنند و آنچه به میل و خواسته خودشان است را بازتاب می‎دهند که این کار بسیار قبیح و ناشایست است.

برخی رسانه‎ها به دنبال جنجال‌آفرینی هستند

مسئول بسازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان، خواستار نظارت جدی مسئولان متبوع در فضای رسانه‎ای استان شد و تصریح کرد: هر چند کنترل اخبار در فضای گسترده مجازی بسیار پیچیده، دشوار و سخت است اما باید تلاش شود تا نقایص موجود کاهش و به مرور زمان مرتفع شود.

کارنامه خبرگزاری فارس در گلستان مثبت است

‎ریاحی کارنامه خبرگزاری فارس در گلستان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: برخی خبرگزاری‎ها به دنبال جنجال‌آفرینی و سوژه‎سازی هستند اما خبرگزاری فارس یک رسانه ارزشی و مورد قبول نظام و افراد انقلابی است که صداقت در گفتار را سرلوحه خود قرار داده و انعکاس صحیح اخبار از سوی این رسانه واقعاً تحسین‎برانگیز است.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها می‎توانند زمینه سعادت و گمراهی مخاطبان خود را فراهم کنند، متذکر شد: نظام اسلامی در طول عمر خود به پیشرفت‎های خوبی رسیده هر چند در این مسیر پرفراز و نشیب با نقایص و کاستی‎هایی همراه بوده است که همه باید کمک کنیم این انقلاب در مسیر خودش بالنده و پرشتاب حرکت کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان در پایان ابراز داشت: نباید بگذاریم آنهایی که دل بیمار و پر از مرضی دارند به مطامع سیاسی و دنیوی خود برسند، تلاش خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار صحیح و به هنگام در خور تحسین است. 

انتهای پیام/83001/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول