اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

آغاز ناپایداری‌ها در خوزستان از اواخر وقت امروز/ پنج شنبه و جمعه ابری و بارانی

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از آغاز ناپایداری‌های هوا در خوزستان خبر داد و گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه ابری و بارانی خواهد بود.

آغاز ناپایداری‌ها در خوزستان از اواخر وقت امروز/ پنج شنبه و جمعه ابری و بارانی

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از اواخر وقت امروز با تقویت سیستم کم فشار در منطقه شاهد افزایش ابر و در روزهای پنجشنبه و جمعه با همراهی خط ناپایدار لایه میانی جو شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

وی افزود: در مناطق شمالی و ارتفاعات مانند شهرهای ایذه، دهدز، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، دزفول، اندیمشک صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از فردا با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان گفت: در مناطق مرکزی و غربی مانند اهواز، شوشتر، شوش، بستان، سوسنگرد، هویزه شرایط جوی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از فردا با افزایش ابر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی مانند بهبهان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و از فردا با افزایش ابر همراه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مناطق ساحلی و جنوبی مانند آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان، بندر امام خمینی(ره) شرایط جوی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از فردا با افزایش ابر همراه است.

وی ادامه داد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری جهت باد، شمال غربی تا جنوب غربی از اواخر شب جنوبی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی در پایان عنوان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 33.5 و ایذه با 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 35.2 و حداقل به 17.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول