اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی اردبیل

13 بدر اردبیلی‌ها آفتابی است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل هوای استان اردبیل در روز 13 بدر آفتابی است.

13 بدر اردبیلی‌ها آفتابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل هواشناسی استان اردبیل، هوای اغلب شهرهای استان در روز 13 فروردین ماه صاف و آفتابی و همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل به تدریج از اواخر امروز بر پایداری دمای هوا افزوده شده و فردا شاهد آسمانی صاف و نیمه ابری در اکثر مناطق استان همراه با افزایش دما خواهیم بود.

بر این اساس روز 13 فروردین ماه نیز هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم خواهد بود که به گردشگران روز 13 فروردین توصیه شده است نگرانی از بابت بارش باران و برف و وزش تند باد نداشته باشند.

بر این اساس وضعیت جوی اعلام شده تا پایان هفته تداوم خواهد داشت و از ناپایداری‌ها ظرف روزهای آینده کاسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در کنار پیش‌بینی‌های هواشناسی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز برای استقبال از طبیعت‌گردان و اهالی استان که روز 13 فروردین به دامن طبیعت سفر می‌کنند تدابیر ویژه در نظر گرفته‌اند.

محیط زیست استان اردبیل با توزیع هزاران کیسه زباله در ورودی تفرجگاه‌های استان به همشهریان و گردشگران و مسافران توصیه می‌کند تا از ریختن زباله در طبیعت زیبای بهاری پرهیز کنند.

در روز طبیعت شهرداری اردبیل و شهرداری سایر مناطق استان نیز تفرجگاه‌های درون شهری، پارک‌ها و همچنین آب‌نماهای خود را مجهز کردند تا علاقمندان به طبیعت در روز  13 فروردین ماه ضمن استفاده از این فضاها ماهی قرمز خود را در این آب‌نماها رهاسازی کنند.

شهردار اردبیل به هموطنان توصیه کرد از انداختن سبزه خود به داخل رودخانه بالیقلو که این روزها از زیبایی و طراوت خاصی برخوردار است پرهیز کنند.

سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس راهور، نیروهای جمعیت هلال احمر و راهداری نیز آماده‌باش کامل هستند تا از هرگونه سانحه و حادثه ناگوار در 13 فروردین جلوگیری کنند.

انتهای پیام/62003/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول