اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان:

رسیدن به اهداف نظام در گروی راهکارهای رهبری است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: رسیدن به اهداف نظام در گروی راهکارهای رهبری است و ما با حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه‌های دشمن را از بین می‌بریم.

رسیدن به اهداف نظام در گروی راهکارهای رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی پزشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم سالی که در پیش رو داریم آغاز راهی نو برای گسترش بیش از پیش تفکر مهندسی باشد و با تلاش بیشتر و نو آوری هر چه بهتر بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای اعتلای این تفکر و شأن جایگاه اصلی مهندسان برداریم .

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان‌ سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" افزود: نام‌گذاری سال در راستای نام گذاری‌های گذشته نشان دهنده نیاز جامعه به تحرک و تلاش مضاعف است و نمادهایی که مقام معظم رهبری در آغاز سال مطرح می‌کنند برای یک سال نیست، بلکه راهکاری است که مسئولان نظام و مردم که باید آن را تعقیب کنند تا به اهداف نظام و انقلاب برسیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به اشاره به حماسه سیاسی و وظایف پیشروی مردم تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب با توجه به اشرافی که به وظایف مردم و مسئولان نسبت به مسائل دارند، سال جاری را خلق حماسه سیاسی اعلام کردند که با بیانات ایشان نباید جای تردیدی در بین مسئولان و مردم باقی بماند.

پزشکی حضور مردم در انتخابات خرداد ماه را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کشور در تحقق حماسه سیاسی خواند و افزود: با مشارکت مردم در این انتخابات توطئه‌های دشمنان انقلاب مثل تمامی برنامه‌های آنها در 35 سال گذشته با حضور مردم شکست و مثل همیشه در مقابل عظمت ملت ایران زانو می‌زنند.

وی در ادامه به بررسی بخش دیگر نام‌گذاری سال جدید یعنی حماسه اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مدت‌هاست جنگ اقتصادی را از طریق تحریم آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران شکل دادند و ما اکنون در عرصه جدیدی در مصاف با آمریکا در بعد اقتصادی هستیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اضافه کرد: باید بتوانیم توطئه‌های دشمنان سیاسی دشمنان را همچون جنگ اقتصادی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه انداختند در این عرصه خنثی کنیم.

انتهای پیام/63012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول