اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه خبر داد

مراجعه 2 میلیون نفر به ایستگاه‌های راهنمای مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در بحث راهنمای مسافران نوروزی، 2 میلیون و 137 هزار نفر مراجعه‌کننده به ایستگاه‌های هلال‌احمر داشتیم.

مراجعه 2 میلیون نفر به ایستگاه‌های راهنمای مسافران

عادل شفیعی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 122 تیم امدادی که هر تیم متشکل از 6 نفر است، از ابتدای سال‌ جاری حدود 168 مورد عملیات امداد و نجات انجام دادند.

شفیعی با بیان اینکه 23 مورد عملیات امداد و نجات در کوهستان و 86 مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای انجام شده، ادامه داد: 63 نفر توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 67 مورد مداوای سرپایی انجام شد.

وی تاکید کرد: در عملیات‌های امداد و نجات، 20 مورد پرواز بال‌گرد انجام شد و 60 دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی در نظر گرفته شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از 63 مورد رهاسازی در داخل خودرو خبر داد و میانگین حضور در صحنه حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر را 5 دقیقه و 12 ثانیه اعلام کرد.

شفیعی میانگین مدت زمان انجام عملیات‌های امداد و نجات را 5 دقیقه و 18 ثانیه بیان کرد و گفت: 6 هزار و 368 نفر را در پانصد تخته چادر، اسکان دادیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: به یک‌هزار و 960 نفر از کاروان‌های راهیان‌نور خدمت ارائه شد و در بحث راهنمای مسافران نوروزی، 2 میلیون و 137 هزار نفر مراجعه‌کننده به ایستگاه‌های هلال‌احمر داشتیم.

شفیعی با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و 340 هزار انواع بروشور توزیع شده، تصریح کرد: در 8 نقطه چادر خیمه نماز برپا کردیم که بیش از یک‌صد هزار نفر مراجعه‌کننده داشت.

وی مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر را پنج هزار و 300 نفر اعلام کرد و از مراجعه 20 هزار نفر به ایستگاه‌های فضای دوست‌دار کودک خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه بیان داشت: 285 مورد خدمت در ایستگاه سلامت خودرو ارائه شد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول