اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیروان انجام شد

مراجعه 6 هزار مسافر نوروزی به پایگاه‌های دوستدار کودک

معاون امور جوانان هلال احمر شیروان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، 6 هزار و 262 مسافر نوروزی به پایگاه‌های راهنمایان نوروزی دوستدار کودک این شهرستان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 6 هزار مسافر نوروزی به پایگاه‌های دوستدار کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، مولود قاسمیان عصر امروز در جریان بازدید رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان از این پایگاه‌ها اظهار داشت: طی همین مدت بروشور و اقلام تبلیغاتی در این پایگاه‌ها توزیع شده است.

وی ایستگاه‌های برقرار شده در قالب فضای دوستدار کودک را در جوار بوستان‌ها و وسایل بازی کودکان برشمرد.

معاون امور جوانان هلال احمر شیروان با اشاره به طرح هلال باب‌الرضا (ع) گفت: این طرح برای نخستین‌بار در نوروز امسال در محورهای ارتباطی شهرستان آغاز شده که مسافران از آن استقبال چشمگیری داشتند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، اعضای هلال احمر در مناطق تفریحی و گردشگری حضور یافته و خدمات رایگان را در ابعاد فرهنگی، امدادی، آموزشی ارائه می‌کنند.

به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شیروان، خادمان هلال احمر همچنین اقدام به ویزیت رایگان بیماران، تست فشار خون، تست قند خون و تجویز داروی رایگان می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح عمدتاً در مناطق پرتردد و تجمع مسافران نوروزی به اجرا درآمده و علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد، جوایزی نیز به رسم یادبود به مسافران اهدا می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر شیروان با اشاره به اینکه این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، بیان داشت: طی این طرح تمام امکانات این معاونت برای رضایت‌مندی میهمانان نوروزی بسیج شده است.

به گزارش فارس، هم‌اکنون بیش از 11 هزار نفر در شیروان عضو جمعیت هلال احمر هستند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول