اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

15 کیلومتر نورپردازی ساحل / ورود بیش از دو میلیون نفر مسافر نوروزی به بوشهر

شهردار بوشهر گفت: نورپردازی ساحل بوشهر که به همت استانداری و با همکاری شرکت توزیع نیروی برق اجرا شده است تا 15 کیلومتر از ساحل بوشهر ادامه دارد.

15 کیلومتر نورپردازی ساحل / ورود بیش از دو میلیون نفر مسافر نوروزی به بوشهر

سعید راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بوشهر تصریح کرد: اکنون سه کیلومتر از محل ساختمان شورای شهر ( روبه‌روی ساحل) تا میدان رئیسعلی دلواری عملیات نورپردازی ساحل اجرا شده است که پس از تعطیلات، این عملیات تا پارک لیان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نورپردازی ساحل، چهره شهر بوشهر را تغییر داده است، گفت: قبل از اجرای این طرح، مردم در هنگام شب تمایلی برای استفاده از دریا نداشتند ولی نورپردازی که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، چهره شهر بوشهر را متحول کرده است.

*تکمیل پارک مادر، در بوشهر

شهردار بوشهر از ادامه ساخت پارک مادر خبر داد و گفت: این پارک که معارض داشت، با تلاش‌های مسئولان استان بویژه دادگستری، در تملک شهرداری قرار گرفت و اکنون با اعتبارات استانی در حال تکمیل است.

راستی در ادامه با بیان اینکه در روز طبیعت 6 هزار کیسه زباله بین مردم توزیع شد، گفت: برای توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست، روز گذشته بیش از 6 هزار کیسه زباله بین مردم توزیع شد.

وی از ورود بیش از دو میلیون نفر مسافر نوروزی در 16 روز گذشته به شهر بوشهر خبر داد و افزود: در این مدت 560 هزار خودروی سواری وارد شهر بوشهر شده است  که با ورودی‌های هوایی و دریایی پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون نفر مسافر وارد شهر شده است.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول