اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

اعمال قانون بیش از 7 هزار راننده متخلف در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از اعمال قانون بیش از 7 هزار راننده متخلف در استان بوشهر خبر داد.

اعمال قانون بیش از 7 هزار راننده متخلف در استان بوشهر

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در حال آماده باش بوده تا نظم و امنیت لازم در ایام نوروز را برای هم استانی‌ها و مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ناجا حفظ نظم شهرها و تامین آرامش و آسایش برای مسافران نوروزی بوده و امیدواریم در این زمینه مسافران نوروزی از خدمات ناجا راضی بوده باشند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور ایمنی عبور و مرور و ایجاد نظم ترافیکی در تعطیلات نوروزی، پلیس بوشهر 401 دستگاه خودرو متخلف را در معابر درون و برون شهری توقیف کرد.

عباس‌زاده گفت: در 16 روز گذشته همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، پلیس راهور بوشهر در معابر درون شهری سه هزار و 140 نفر و معابر برون شهری چهار هزار و 746 نفر از رانندگانی که مرتکب تخلف شده‌اند را اعمال قانون کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا 401 دستگاه خودرو متخلف توقیف که 123 دستگاه از آن به علت انجام دو تخلف همزمان به مدت 3 روز در توقیف پلیس بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: سرعت غیرمجاز به عنوان اصلی‌ترین تخلفات در این ایام از سوی پلیس راهور استان اعلام شده است.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول