اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

ارتقای روند خدمت‌رسانی به زائران نوروزی محسوس بود

امام جمعه قم گفت:‌ با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی شاهد ارتقای روند خدمت‌رسانی به زائران در نوروز امسال بودیم.

ارتقای روند خدمت‌رسانی به زائران نوروزی محسوس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در جمع مسئولان کمیته‌های 10گانه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم در سخنانی با اشاره به افزایش حجم سفرها در نوروز امسال اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش صورت گرفته توسط مسئولان استان قم آرامش در روند خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی محسوس بود.

وی با اشاره به اینکه در نوروز 92 استقبال از زائران و مسافران به صورت آبرومند برگزار شد، ادامه داد: خوشبختانه حادثه خاصی رخ نداد و مردم نیز وقتی میزان آمادگی مسئولان را برای خدمت‌رسانی مشاهده کردند خود نیز همراهی بهتری داشتند.

امام جمعه قم با اشاره به حضور گسترده زائران هنگام تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: مردم ایران سنتی‌ترین و ملی‌ترین مراسم خود را در مذهبی‌ترین اماکن برگزار می‌کنند.

سعیدی، ضرورت فراهم کردن امکانات و تسهیلات مناسب برای خدمت‌رسانی به زائران را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مردم زمانی که مشاهده کنند، حرمت آنها حفظ می‌شود در عرصه‌های مورد نیاز در صحنه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه حضور زائران در قم دائمی است و تنها منحصر به نوروز نمی‌شود، اذعان داشت: تلاش همه کسانی که برای فراهم کردن شرایط مطلوب حضور زائران در قم فعالیت می‌کنند، مقبول درگاه خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبری هر سال را با نام خاص و با درایت ویژه‌ای انتخاب می‌کنند و همه باید تلاش کنند که فرمایش رهبری در عرصه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عملی شود.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول