اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی خبر داد

رسیدگی به 85 مورد حادثه در آذربایجان‌شرقی

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی گفت: از 24 اسفند سال گذشته تا 10 فروردین ماه جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های ثابت و سیار به بیش از 85 مورد حادثه رسیدگی کرده‌اند.

رسیدگی به 85 مورد حادثه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان شرقی، علی شهودی در تشریح عملیات‌های امدادگران اظهار کرد: اکثر حوادث یاد شده مربوط به حوادث جاده‌ای می‌شود که در این حوادث در مجموع 277 نفر حادثه‌دیده وجود داشته است.

شهودی ادامه داد: افرادی که در این حوادث توسط نجاتگران نجات یافته‌اند 137 نفر بوده که از این تعداد 69 نفر به مراکز‌درمانی منتقل و 68 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی به میانگین مدت حضور نیروهای عملیاتی در سر صحنه حوادث اشاره کرد و گفت: با احتساب دور و نزدیکی و بعد مسافت محل وقوع  حوادث به محل پایگاه‌های امداد جاده‌ای و سایر عوامل از قبیل ترافیک و مدت زمان حضور امدادگران از لحظه اطلاع کمتر از هشت دقیقه است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی در ادامه به خدمات اعضای جوانان در چادرها و خیمه‌های نماز اشاره کرد و گفت: از 28 اسفند تا 10 فروردین بیش از 229 هزار نفر از مسافران و هموطنان به چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه و از خدمات متنوع فرهنگی و امدادی این جمعیت بهره‌مند شده و تعداد 11 هزار و 400 نفر نیز نماز خود را در خیمه‌های نماز هلال احمر به‌جای آورده‌اند و بیش از دو هزار و 200 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و یک هزار و 947 مورد از ایستگاه‌های خودرو بهره جسته و بیش از 117هزار نسخه انواع بروشور و کتاب جامع ویژه طرح راهنمایی مسافران نوروزی در میان مراجعه‌کنندگان توزیع شده است.

شهودی به فعالیت فضاهای دوستدار کودک و نوجوان و پروژه سحاب و اهدای عضو اشاره کرد و افزود: در طول این مدت 3 هزار کودک به فضاهای کودک و نوجوان مراجعه کرده و 185 نفر دواطلب اهدای عضو شده و نزدیک به سه هزار نفر در طرح سحاب با دوچرخه راهنمایی شده‌اند.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول