اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا:

بیشتر هتل‌های کشور نیاز به بازسازی و بازنگری اساسی تجهیزات دارند

مدیر نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا گفت: بیشتر هتل‌های کشور در خصوص تجهیزات هتلی به بازسازی و بازنگری اساسی نیازمند هستند.

بیشتر هتل‌های کشور نیاز به بازسازی و بازنگری اساسی تجهیزات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد پیکان ظهر امروز با بیان اینکه تجهیزات هتل‌ها در کشور کاملا سنتی است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دنیا هر پنج سال تجهیزات هتلی در بخش‌های مختلف مورد بازسازی و بازنگری قرار می‌گیرد در حالیکه این امر در کشور ما کمتر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای به روز رسانی تجهیزات صنعتی در بخش‌های بهداشتی و هتلداری، استاندارد سازی‌هایی متناسب با کشور شروع شده و با توجه به این امر میزان درجه و ستاره دار شدن هتل‌ها مشخص می‌شود.

پیکان با بیان اینکه هتل‌های تازه تاسیس در استان از وضعیت تجهیزاتی خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: به تازگی تجهیز هتل‌ها در خراسان‌رضوی با تغییر تفکر همراه بوده؛ به گونه‌ای که شاهد ورود هتل‌ها و مراکز اقامتی مسافران به تجهیز صنعتی و مطابق با استانداردها هستیم.

مدیرعامل تجهیزات آشپزخانه‌ای آریا از همکاری با اتحادیه هتلداران استان از دو ماه گذشته تاکنون خبر داد و افزود: در این فروشگاه کامل‌ترین محصولات از نظر نوع کالا و مواد در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با فراغ خاطر و تنوع فراوان محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پیکان یادآور شد: محصولات این فروشگاه در چهار بخش هتل، کافی شاپ، آشپزخانه صنعتی و فست فودها به مشتریان ارائه می‌شود و فعالیت‌های این فروشگاه شامل ارائه مشاوره، طراحی و اتوکد، انجام چیدمان و فضا سازی برای محصولات خریداری شده به مشتریان است.

وی با بیان اینکه تجهیزات این فروشگاه به صورت انحصاری در خراسان‌رضوی از دو برند پرشین استیل و محک ماشین است، خاطر نشان کرد: محصولاتی که در این فروشگاه‌ها برای عرضه و تجهیز هتل‌ها، ارائه می‌شود از کیفیت بالا و استانداردهای مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل تجهیزات آشپزخانه‌ای آریا ادامه داد: در ارائه کالا و محصولات به مشتریان اگر جنس با کیفیت ایرانی وجود داشته باشد محصول ایرانی عرضه می‌شود؛ در غیر این صورت از محصولات  خارجی استفاده می‌کنیم.

پیکان با اشاره به تجهیزات کافی شاپ یادآور شد: متاسفانه در کشور شاهد تولید نکردن تجهیزات کافی شاپی هستیم که در این راستا کالاهای مورد نظر وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بخش آشپزخانه‌های صنعتی به خودکفایی رسیده‌ایم، تصریح کرد: در ابتدای ارائه محصولات پیشرفته، آشپزخانه‌ها تمایل به استفاده از تجهیزات را نداشتند زیرا از بهره‌وری و مزایای آن مطلع نبودند اما هم‌اکنون شاهد ورود برخی از اماکن و مراکز مسافری به این حوزه هستیم.

پیکان، به تفکر برخی مشتریان مبنی بر خرید کالای مطلوب با قیمت مناسب از تهران اشاره کرد و گفت: به دلیل سهولت در کار و جلب نظر مشتری، واسطه‌ها را در ارائه محصول حذف کردیم و اجناس را به قیمت تهران در مشهد ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل تجهیزات آشپزخانه‌ای آریا از نمایندگی انحصاری سردکننده دلستر در خراسان‌رضوی خبر داد و اظهار کرد: مشهد قطب مناسبی برای صادرات در آسیای میانه بوده و در این راستا محصولاتی از این فروشگاه نیز به کشور عراق صادر شده است.

وی کشور ترکمنستان را جزو کشورهای اصلی در بخش صادرات قلمداد کرد و ادامه داد: ترکمنستان در پی خرید و وارد کردن محصولات مرغوب ایرانی در بخش‌های فست فود و آشپزخانه‌ای است.

پیکان با اشاره به نمایندگی انحصاری پرشین استیل و محک ماشین در این فروشگاه خاطر نشان کرد: در محصولات پرشین استیل، از استیل 304 و دستگاه cnc استفاده شده که نظارت مهندس فنی و اصول کار در این امر وجود دارد و از جمله محصولات پر طرفدار این کارخانه می‌توان به دیگ‌های پخت خورشت و برنج اشاره کرد.

وی با اشاره به مزایای محصولات پرشین استیل تصریح کرد: از مزایای محصولات این کارخانه می‌توان به استفاده نیروی کارگری کمتر، حرکت تابشی کمتر از 37 درجه، رسیدن به سوددهی مطلوب و عمر بالای آنان نام برد.

پیکان خاطرنشان کرد: در خرید اجناس و کالاهای مورد نیاز مقوله کیفیت را مد نظر داشته باشند چرا که صرفه اقتصادی، بهداشت محیط و غذا، آرامش فکری و کنترل دما را به دنبال دارد.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70004/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول