اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

پلاژهای دولتی مستقر در مازندران در اختیار مسئولان استان نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پلاژهای دولتی مستقر در مازندران در اختیار مسئولان استان نیست.

پلاژهای دولتی مستقر در مازندران در اختیار مسئولان استان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به استقرار کمیته فرهنگی در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار داشت: از تجربیات سال‌های گذشته برای حضور مقتدرانه در ستاد تسهیلات سفر بهره‌برداری کردیم.

ابراهیمی در ادامه به برگزاری جشن‌های فرهنگی در سطح استان مازندران تاکید کرد: تلاش کردیم که برگزاری کنسرت‌ها در استان مشکلاتی را ایجاد نکند.

وی ادامه داد: برخی افراد سعی داشتند که در حین برگزاری کنسرت‌ها مشکلاتی را در محل برگزاری کنسرت‌ها ایجاد کنند که با ورود به موقع نیروی انتظامی اخلال‌گران در نظم نیز دستگیر شدند.

ابراهیمی دیگر اقدامات انجام شده در حین نوروز را برگزاری کنسرت‌های موسیقی و محلی در سطح استان مازندران اعلام کرد و گفت: تلاش کردیم که برگزاری کنسرت‌ها با ایام فاطمیه در مازندران تداخل نداشته باشد.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه تشکیل ستاد تسهیلات سفر در استان مازندران نشان از کمبود و کمی و کاستی در سطح استان مازندران است، تاکید کرد: اگر همه ارگان‌ها وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند نیاز به ستاد تسهیلات سفر در مازندران نداریم.

وی در ادامه با اعلام اینکه برگزاری ستاد تسهیلات سفر در مازندران بیشتر حالت مسکن را دارد، تاکید کرد: باید اقدامی انجام شود تا جلوی نواقص در سطح استان مازندران گرفته شود.

ابراهیمی در ادامه با انتقاد از ترافیک شدید در سطح استان مازندران در ایام پیک سفر بیان داشت: برای توسعه استان مازندران اقدامات انجام شد ولی کافی نیست، حجم نیازمندی‌های مازندران بسیار زیاد است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد چندین راه ورودی از تهران به مازندران و دیگر استان‌های شمالی کشور خاطرنشان کرد: مسئولان باید برنامه‌ریزی برای احداث مترو از تهران به مازندران را در برنامه‌کاری خویش داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه با اعلام اینکه مازندران پایگاه نخستین حکومت تشیع ایرانیان است از نبود موزه تشیع مناسب در سطح استان مازندران انتقاد کرد.

وی در ادامه با انتقاد از مرکزی برای رصد و ساماندهی زبان محلی و بومی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: نبود این مرکز در مازندران باعث شد که برخی‌ها از زبان مازندران به لهجه نام ببرند.

ابراهیمی تاکید کرد: مازندران دارای زبانی ویژه است و باید مرکزی ایجاد شود تا زبان مازندران ساماندهی شود.

این مسئول در ادامه با انتقاد از نبود پردیس سینمایی در مازندران بیان داشت: برای برگزاری مسابقات ملی در سطح استان مازندران باید از پلاژهای دولتی که در حاشیه دریا خزر ایجاد شده است، هزینه پرداخت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در ادامه با اعلام اینکه اکثر پلاژ‌های موجود در حاشیه خزر در اختیار وزارت‌خانه‌ها است، بیان داشت: اگر مدیری بخواهد برای مدت کوتاه در این اقامت‌گاه‌ها سکنی گزیند باید از مسئولان پلاژها در وزارتخانه‌ها گدایی کند.

وی با اشاره به نداشتن متولی مناسب دریا در استان مازندران بیان داشت: زیر ساخت دریا مشکل دارد و نبود برنامه‌های فرهنگی مناسب باعث می‌شود که افراد متخلف در کنار دریا دستگیر شوند.

انتهای پیام/86004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول