اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

افزایش دما تا فردا در خوزستان / آغاز بارش‌های باران از پنج‌شنبه

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از افزایش دمای هوا در روزهای آینده در خوزستان خبر داد و گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه خوزستان با افزایش دما روبه‌روست و از پنج‌شنبه بارش باران آغاز می‌شود.

افزایش دما تا فردا در خوزستان / آغاز بارش‌های باران از پنج‌شنبه

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طی امروز و فردا همچنان زبانه‌های سیستم پرفشار برروی استان حکم‌فرما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از اواسط روز چهارشنبه به تدریج زبانه کم فشار بر روی منطقه تاثیرگذار خواهد شد که در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

*اکثر نقاط خوزستان باد و باران خواهند داشت

وی با اشاره به پیش بینی منطقه‌ای در خوزستان گفت: در مناطق شمالی و ارتفاعات مانند ایذه، دهدز، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، دزفول، اندیمشک صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است.

دهملایی تاکید کرد: مناطق مرکزی و غربی مانند اهواز، شوشتر، شوش، بستان، سوسنگرد، هویزه صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی مانند بهبهان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان تصریح کرد: مناطق ساحلی و جنوبی مانند آبادان، خرمشهر، ماهشهر، هندیجان، شادگان، بندر امام خمینی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است.

*سرعت باد به 40 کیلومتر در ساعت می‌رسد

دهملایی گفت: وضعیت هوا، صاف همراه با غبار محلی جهت باد، شمال تا شمال‌غربی سرعت باد، 15 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 34.8 و ایذه با 9.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 33.1 و حداقل به 18.2 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول