اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان هشدار داد

بارش باران همراه با رعد و برق در استان/ کاهش محسوس دما از فردا در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان درباره بارش باران‌های رگباری و رعد و برق‌های شدید در مناطق کوهستانی و دشتی این استان هشدار داد.

بارش باران همراه با رعد و برق در استان/ کاهش محسوس دما از فردا در خوزستان

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بارش باران در شهرهای خوزستان از ابتدای روز دوشنبه پیش‌بینی شده است و احتمال دارد این بارندگی‌ها در شهرهای شمالی استان تقویت شده‌تر باشند.

وی با اشاره به اینکه بارش باران در شمال خوزستان بیشتر خواهد بود، افزود: در شهرهای اندیمشک، شوش، شوشتر، دزفول، لالی، مسجدسلیمان و گتوند باران‌های قابل توجهی پیش‌بینی شده است.

*رعد و برق و افت محسوس دما در روزهای منتهی به نوروز

مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان اظهار کرد: در روزهای منتهی به نوروز باران‌های روز دوشنبه باعث افت محسوس دما در استان خواهد شد و امیدواریم از دمای گرم استان خوزستان در روزهای گذشته کاسته شود.

آملازاده با اشاره به اینکه رعد و برق در سامانه بارشی وارد شده در خوزستان زیاد است، تاکید کرد: عشایر و کسانی که به هر دلیلی به مناطق خارج از شهر تردد می‌کنند درباره رعد و برق و وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: هشدارهای لازم به فرمانداری‌های خوزستان درباره رعایت مسائل امینی و احتمال بروز خسارت‌هایی به تاسیسات زیربنایی استان داده شده است و امیدواریم در این باره مشکل خاصی پیش نیاید.

انتهای پیام/72006/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول