اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

12 فروردین روز استقرار حکومت الهی و مردمی است/پیوند مردم با رهبری ناگسستنی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مبارزات ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران در 12 فروردین‌ماه سال 58 نتیجه داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

12 فروردین روز استقرار حکومت الهی و مردمی است/پیوند مردم با رهبری ناگسستنی است

محمد کرمی‌راد بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به 12 فروردین‌ماه سال 58 اظهار داشت: در 12 فروردین 1358، مبارزات ضد طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران نتیجه داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی ادامه داد: در این روز گران‌قدر، همه آحاد جامعه نشان دادند که به جمهوری اسلامی اعتقاد کامل دارند و یک حماسه سیاسی ماندگار در تاریخ ایران خلق کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه همه‌پرسی 12 فروردین سال 58، نشان از مشروعیت نظام است، بیان داشت: این رویداد تاریخی پیوند عمیق بین مردم و رهبری و ایستادگی مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

*امسال شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود

کرمی‌راد تصریح کرد: دنیای استکبار باید از این موضوع درس عبرت بگیرد و متوجه پیوند ناگسستنی مردم ایران با رهبری باشد.

این استاد دانشگاه افزود: در 12 فروردین، موج عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی در تاریخ ثبت شد و امروز بعد از گذشت چند دهه از این رویداد مبارک، مردم بیش از پیش به نظام اسلامی پایبندند.

کرمی‌راد خاطر نشان کرد: ملت ایران با الهام گرفتن از مکتب سیاسی امام (ره)، سرنوشت سیاسی خود را در انتخابات رقم می‌زنند و امسال هم قطعاً حضور حداکثری مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول