اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده دهگلان / لزوم توسعه اماکن ورزشی در روستاها

فرماندار دهگلان گفت: فاز نخست عملیات اجرایی استخر سرپوشیده دهگلان با 250 میلیون اعتبار در این شهرستان شروع شده است.

آغاز عملیات اجرایی استخر سرپوشیده دهگلان / لزوم توسعه اماکن ورزشی در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد حمایت از ورزش و حوزه جوانان مستعد در ورزش اهداف و برنامه دولت در این شهرستان است که برای تحقق آن طرح‌های ورزشی در روستاها و شهرهای این شهرستان از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و سفر های استانی هیئت دولت در حال اجرا است.

وی ساخت سکوی تماشاچیان و سالن اجتماعات ورزشی و دفتر هیئت‌های ورزشی از محل اعتبارات استانی و ساخت سالن کشتی زورخانه‌ای را از جمله برنامه‌های دولت برای توسعه ورزش در شهرستان دهگلان برشمرد.

رئیس شورای ورزش شهرستان دهگلان در ادامه گفت: سال 91 سال درخشش ورزشکاران شهرستان در رشته‌های مختلف بود و کسب افتخارات در این بخش مسئولان و دولت‌مردان را در راستای خدمات بیشتر به بخش ورزش شهرستان تشویق می‌کند.

رضائی در ادامه بر تقویت و توسعه ورزش در حوزه روستاها تاکید کرد و افزود: احداث و ساخت سالن ورزشی سلوله صالحین در شهر بلبان‌آباد، ساخت زمین روباز ورزشی روستای باشماق، بلدستی و گردمیران علیا از جمله خدمات دولت برای توسعه فضاهای ورزشی در روستاها است که اکنون توسط بسیج سازندگی در حال احداث است.

فرماندار دهگلان در ادامه گفت: احداث استخر سرپوشیده شنا در این شهرستان با هدف توزیع عادلانه فضاهای ورزشی در دست احداث است که عملیات اجرائی آن با 250 میلیون اعتبار در فاز اول شروع شده است.

وی در پایان گفت: زمین این استخر را یکی از خیران شهرستان اهدا کرده است.

انتهای پیام/79013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول