اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران؛

قیمت کالاهای اساسی در مازندران اعلام شد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران قیمت چند قلم کالای اساسی در مازندران را اعلام کرد.

قیمت کالاهای اساسی در مازندران اعلام شد

حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اقدامات انجام شده بازرسی در استان مازندران در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 25 هزار مورد بازرسی انجام شد که حدود 2 هزار و 400 پرونده افراد متخلف ثبت شد.

وی در ادامه یادآور شد: در طی دو روز اخیر تعدادی از واحدهای رستورانی نیز مورد بازرسی قرار گرفتند که برای برخی از این واحدها پرونده تخلف تشکیل شد که برخی از این واحدها حدود 150 میلیون ریال جریمه شدند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه از جریمه یک میلیارد و 200 میلیون تومانی یک واحد صنفی که اقدام به تخلیط برنج می‌کرد خبر داد و گفت: ‌پرونده این متخلف تحویل دستگاه قضایی شد.

اصغرزاده درباره افزایش قیمت صیفی‌جات در سطح استان مازندران بیان داشت: تعیین قیمت برای برخی کالاها تابع عرضه و تقاضا است و امکان قیمت‌گذاری برخی کالاهای اساسی در مازندران وجود ندارد.

این مسئول در ادامه درباره آخرین قیمت برخی کالاهای اساسی در مازندران گفت: در حال حاضر مرغ گرم با قیمت 5 هزار و 400 تومان، گوشت گوسفند به قیمت 23 هزار تومان، گوشت گوساله 26هزار تومان و قیمت گوجه نیز به قیمت تعادلی 2 هزار و 500 تومان رسیده است.

انتهای پیام/86004/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول